Jumalan Sanaa Syyskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Syyskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.09.2018 10:29

    Kuva

Roomalaiskirje 10
8. Mitä se sitten sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi." Tämä on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9. Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista , sinä pelastut.
10. Sillä sydämellä uskotaan vanhurskauteen ja suulla tunnustaudutaan pelastukseen.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
12. Tässä ei ole eroa juutalaisen ja kreikkalaisen välillä, sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka huutavat häntä avuksi.
13. Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, näet pelastuu.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Syyskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.09.2018 08:27

    Kuva

Johanneksen ilmestys 22
16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen sukuaan, kirkas kointähti."
17. Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
18. Minä todistan jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan profetian sanat: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittäväkseen ne vitsaukset, jotka on kirjoitettu tähän kirjaan.
19. Jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, ottaa Jumala pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Minä tulen pian". Aamen, tule, Herra Jeesus!
21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Syyskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.09.2018 08:33

    Kuva

Luukas 10
1. Tämän jälkeen Herra valitsi 70 muuta ja lähetti heidät kaksittain edellään jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, minne itse aikoi mennä.
2. Hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.
3. Menkää, minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle.
5. Tullessanne johonkin taloon sanokaa ensiksi: 'Rauha tälle talolle!'
6. Jos siellä on rauhan lapsi, hän saa teidän toivottamanne rauhan. Ellei ole, se palaa teille.
9. Parantakaa siellä sairaita ja sanokaa heille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle'.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Syyskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.09.2018 08:02

    Kuva

Efesolaiskirje 4
22. Teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte, turmellen itseänne petollisia himoja seuraten.
23. Mieleltänne ja hengeltänne uudistuen
24. pukekaa yllenne uusi ihminen, joka on Jumalan mukaan luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyyteen.
25. Pankaa sen tähden pois valhe ja puhukaa totta kukin lähimmäisensä kanssa, sillä me olemme toistemme jäseniä.
26. Vihastukaa, mutta älkää tehkö syntiä. Älkää antako auringon laskea vihanne yli,
27. älkääkä antako perkeleelle sijaa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Syyskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 26.09.2018 07:02

    Kuva

Roomalaiskirje 6
15. Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Eihän toki!
16. Ettekö tiedä, että kenen orjiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, te olette sen orjia, jota te tottelette, joko synnin orjia kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden palvelijoita vanhurskaudeksi.
17. Kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin orjia, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon teidät on annettu.
18. Synnistä vapautettuina teistä on tullut vanhurskauden palvelijoita!
19. Puhun ihmisten tavalla teidän luontonne heikkouden tähden. Kuten te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden orjiksi pahuuteen, antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.
20. Synnin orjia ollessanne vanhurskaus ei hallinnut teitä.
21. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, mitä nyt häpeätte. Sen loppuhan on kuolema.
22. Mutta nyt, kun olette synnistä vapautettuina tulleet Jumalan palvelijoiksi, teidän hedelmänne on pyhitys, ja sen lopputulos on ikuinen elämä.
23. Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on ikuinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Syyskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.09.2018 07:51

    Kuva

1. Pietarin kirje 4
12. Rakkaat ystävät: Älkää oudoksuko sitä hellettä, jossa olette ja joka on teille koetukseksi, aivan kuin teille tapahtuisi jotakin outoa.
13. Iloitkaa päinvastoin sitä enemmän, mitä enemmän olette osallisia Kristuksen kärsimyksistä, että saisitte iloita ja riemuita myös hänen kirkkautensa ilmestyessä.
14. Jos teitä solvataan Kristuksen nimen tähden, te olette autuaita, sillä kirkkauden ja Jumalan Henki on teidän yllänne.
15. Älköön kukaan teistä kärsikö murhaajana tai varkaana tai pahantekijänä tai toisten asioihin sekaantumisen vuoksi.
16. Mutta jos hän kärsii kristittynä, älköön hävetkö, vaan ylistäköön Jumalaa sen nimensä tähden.
17. Aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta. Jos se alkaa ensiksi meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät usko evankeliumia ja ole sille kuuliaisia?
18. Jos vanhurskas vaivoin pelastuu, mihin joutuukaan jumalaton ja syntinen?
19. Jumalan tahdon mukaan kärsivät uskokoot siksi elämänsä uskolliselle Luojalle, tehden sitä, mikä on hyvää.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Syyskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.09.2018 08:12

    Kuva

Heprealaiskirje 12
25. Varokaa torjumasta häntä, joka puhuu;. Jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin sitäkin vähemmän pääsemme me, jos käännymme pois Hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.
28. Koska me siis saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitollia ja siten palvelkaamme Jumalaa pyhällä arkuudella ja pelolla hänelle mielihyväksi.
29. Meidän Jumalamme on näet kuluttava tuli.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Syyskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.09.2018 06:47

    Kuva

Heprealaiskirje 8
10. Tämä on se liitto, minkä minä teen Israelin kansan kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieliinsä, ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä. Niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
11. Silloin ei enää kukaan opeta kansaansa kuuluvaa eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra', sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.
12. Minä näet annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejään."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron