Jumalan Sanaa Lokakuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 12.10.2018 07:19

    Kuva

Roomalaiskirje 13
10. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus täyttää lain.
11. Tehän tiedätte tämän ajan, että jo on hetki teidän nousta unesta. Pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun tulimme uskoon.
12. Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sen tähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valon varuksiin.
13. Vaeltakaamme säädyllisesti, niin kuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa,
14. vaan pukekaa yllenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin hemmotelko ruumistanne, että himot heräävät.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.10.2018 08:39

    Kuva

Johanneksen ilmestys 3
18. Minä neuvon sinua ostamaan minulta tulessa puhdistettua kultaa, että rikastuisit, valkoiset vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä ryysyisyytesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
19. Kaikkia, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan. Ahkeroi siis ja tee parannus.
20. Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä käyn hänen luokseen sisälle ja aterioin hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.

Ilm 19:7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme, antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen [seurakunta] vaimonsa on valmistanut itsensä."
8. Hänen annettiin pukeutua pellavavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: Se liina on pyhien vanhurskautukset."
9. Enkeli sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat tosia Jumalan sanoja."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.10.2018 08:09

    Kuva

Sinun käskyjesi tietä minä vaellan, sillä sinä annat minun sydämeni halun siihen.
Opeta minulle, Herra, käskyjesi tie, niin minä seuraan sitä loppuun asti.
Auta minua vaeltamaan sinun käskyjesi polkua, sillä se on haluni.
Taivuta sydämeni sinun käskyihisi, ei väärän voiton puoleen.
Käännä silmäni pois katselemasta turhuutta ja anna minulle virvoitus teilläsi.
Minä kaipaan sinun asetuksiasi. Sinunvanhurskautesi virvoittakoon minua.
Älä ota suustani peräti pois totuuden sanaa, sillä sinun oikeutesi säädöksiin minä panen toivoni.
Minä iloitsen sinun käskyistäsi, sillä ne ovat minulle rakkaita.
Muista sana, minkä olet puhunut palvelijallesi, sillä sinä olet antanut minulle toivon.
Kurjuudessani minua virvoittaa sinun lupauksesi.
Herra, minä ajattelen sinun tuomioitasi tuomioitasi muinaisesta ajoista asti, ja saan niistä lohdutusta.
Herra on minun osani. Minä olen päättänyt noudattaa sinun sanojasi.
Minä etsin sinun suosiotasi kaikesta sydämestäni. Ole minulle armollinen lupauksesi mukaan.
Minä tutkin teitäni ja käännän askeleeni käskyjesi mukaan.
Sinä, Herra osoitat palvelijallesi hyvyyttä sanasi mukaan.
Minulle oli hyvä, että minua nöyryytettiin: Niin minä opin sinun käskysi.
Sinun suusi laki on minulle kalliimpi kuin tuhannet kappaleet kultaa ja hopeaa.
Sinun kätesi ovat minut tehneet ja valmistaneet. Anna minulle ymmärrys oppiakseni sinun käskysi.
Herra, minä tiedän, että sinun tuomiosi ovat vanhurskaat, ja uskollisuudessasi sinä olet nöyryyttänytminua.
Sinun armosi olkoon lohdutukseni, kuten olet palvelijallesi luvannut.
Tulkoon minulle sinun laupeutesi, että eläisin. Sinun lakisi on minun iloni.
Sinun apuasi sieluni ikävöi, sinun sanaasi minä panen toivoni.
Silmäni ikävöivät sinun sanaasi. Kysyn: "Milloin lohdutat minua?"

Psalmit 119:32,33,35-37,40,43,47,49,50,52,57-59,65,71-73,75-77,81,82
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.10.2018 06:37

    Kuva

Johanneksen ilmestys 5
8. Kun hän oli ottanut kirjan, ne neljä olentoa ja 24 vanhinta lankesivat Karitsan eteen. Heillä oli kullakin kitara ja kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukouksia.
9. He veisasivat uutta virttä ja sanoivat: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu. Sinä olet verelläsi ostanut meidät Jumalalle kaikista sukukunnista, kielistä, kansoista ja heimoista.
10. Sinä olet tehnyt heidät Jumalallemme [armon] valtakunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä."

12. He sanoivat kovalla äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman, rikkauden, viisauden, väkevyyden, kunnian, kirkkauden ja ylistyksen."
13. Minä kuulin, kuinka kaikki luodut, taivaassa, maan päällä, maan alla ja merellä, ja kaikki mitä niissä on, sanoivat: "Valtaistuimella istuvalle, ja Karitsalle ylistys, kunnia, kirkkaus ja valta aina ja iäisesti!"
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.10.2018 08:22

    Kuva

Psalmit 102
25. Minä sanon: Jumalani, älä tempaa minua pois kesken ikääni. Sinun vuotesi kestävät suvusta sukuun.
26. Muinoin sinä perustit maan, ja taivaat ovat kättesi työtä.
27. Ne katoavat, mutta sinä pysyt, ne kaikki vanhenevat kuin vaate. Sinä muutat ne, kuten vaatteet muutetaan, ja ne muuttuvat.
28. Mutta sinä pysyt samana, eivätkä sinun vuotesi lopu.
29. Sinun palvelijaisi lapset saavat asua turvassa, ja heidän jälkeläisensä pysyvät sinun edessäsi.

Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unohda, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt,
hän, joka antaa kaikki syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sairautesi.
Hän lunastaa sinun henkesi turmeluksesta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella.
Hän tyydyttää sinun halajamisesi hyvyydellään, niin että nuoruutesi uudistuu kuin kotkan.
Ps 103:2-5
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.10.2018 09:00

    Kuva

Miika 6
8. Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä on hyvää, ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä on oikein, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?
9. Herran ääni huutaa kaupungille. Ymmärtävyyttä on, että sinun nimeäsi peljätään. Totelkaa vitsaa ja häntä, joka on sen määrännyt.
10. Vieläkö ovat jumalattoman talossa vääryyden aarteet ja vajaa, kirottu eefa-mitta?
11. Olisinko minä puhdas, jos minulla olisi väärä vaaka ja kukkarossa petolliset punnuskivet?
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.10.2018 08:35

    Kuva

Roomalaiskirje 1
16. Minä en häpeä evankeliumia, sillä se on Jumalan voima jokaiselle uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
17. Siinä näet Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, kuten on kirjoitettu: "Vanhurskas on elävä uskosta."
18. Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa.
19. Se, mitä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan, sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
20. Ovathan hänen näkymätön olemuksensa, hänen ikuinen voimansa ja jumalallisuutensa, kun niitä hänen teoissaan tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään puolustaa itseään.
21. Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltaan turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
22. Kehuessaan olevansa viisaita he ovat tyhmistyneet.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.10.2018 08:57

    Kuva

Psalmit 119
170. Tulkoon anomiseni sinun kasvojesi eteen, pelasta minut lupauksesi mukaan.
171. Huuleni vuodattakoot ylistystä, sillä sinä opetat minulle käskysi.
172. Kieleni veisatkoon sinun lupauksistasi, sillä kaikki sinun käskysi ovat vanhurskaita.
173. Sinun kätesi olkoon minun apuni, sillä minä olen valinnut ohjeikseni sinun asetuksesi.
174. Minä ikävöin pelastusta sinulta, Herra, ja sinun lakisi on minun iloni.
175. Saakoon sieluni elää ja ylistää sinua, ja sinun oikeutesi auttakoot minua.
176. Minä olen eksyksissä kuin kadonnut lammas. Etsi palvelijaasi, sillä minä en unohda sinun käskyjäsi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.10.2018 07:46

    Kuva

Habakuk 2
1. Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä Hän minussa puhuu, mitä vastaan kun minuanuhdellaan.
2. Herra sanoi minulle: "Kirjoita näky ja piirrä se selvästi tauluihin, niin että juoksee, joka sen lukee.
3. Näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä. Sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.
4. Sen kansan [kaldealaisten] sielu on kopea eikä ole suora. Mutta vanhurskas on elävä uskostaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.10.2018 10:43

    Kuva

Psalmit 127
2. Turhaan te nousette varhain menette levolle myöhään ja syötte leipänne murheella: hän antaa rakastamilleen unta.
3. Lapset ovat Herran lahja, ja kohdun hedelmä on hänen antinsa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron