Jumalan Sanaa Lokakuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.10.2018 07:18

    Kuva

Luukas 18
31. Jeesus otti luokseen ne kaksitoista ja sanoi heille: "Me menemme Jerusalemiin, ja kaikki on täysin toteutuva, mitä profeetat on kirjoittaneet Ihmisen Pojasta.
32. Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan, häväistään ja hänen päälleen syljetään.
33. Ruoskittuaan he tappavat hänet, ja kolmantena päivänä hän nousee ylös."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.10.2018 07:58

    Kuva

Matteus 4
16. Kansa, joka asui pimeydessä, näki suuren valon, ja kuoleman varjon maassa asuville koitti valo."
17. Siitä lähtien Jeesus alkoi saarnata ja sanoa: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle.
18. Kulkiessaan Galilean järven rantaa Jeesus näki kaksi veljestä, Simonin, toiselta nimeltä Pietarin, ja Andreaan, hänen veljensä. He olivat heittämässä verkkoa järveen, sillä he olivat kalastajia.
19. Hän sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.10.2018 07:09

    Kuva

Johanneksen ilmestys 15
1. Minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja hämmästyttävän: seitsemän enkeliä, joilla oli viimeiset seitsemän vitsausta. Jumalan viha täyttyy niissä.
2. Minä näin kuin kristallisen meren, tulella sekoitetun. Pedosta, sen kuvasta ja sen nimen luvustaja voiton saaneet seisoivat tällä kristallimerellä, ja heillä oli Jumalan kitarat.
3. He veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias. Sinun tiesi ovat vanhurskaat ja todet, sinä kansojen Kuningas.
4. Kuka ei pelkäisi sinua, Herra, ja ylistäisi nimeäsi? Olethan sinä yksin pyhä. Kaikista kansoista tullaan kumartamaan sinua, sillä sinun vanhurskaat tuomiosi ovat tulleet julki.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.10.2018 08:17

    Kuva

Psalmit 102
13. Mutta sinä, Herra, hallitset iäti, sinun muistosi pysyy polvesta polveen.
16. Kansat pelkäävät Herran nimeä ja kaikki maan kuninkaat sinun kunniaasi,
17. kun Herra rakentaa Siionin, hän ilmestyy kunniassaan.
18. Hän kääntyy niiden rukouksen puoleen, jotka ovat kaikkensa menettäneet, eikä enää hylkää heidän rukoustaan.
19. Tämä kirjoitettakoon viimeiselle sukupolvelle. Kansa, joka vastedes luodaan, on kiittävä Herraa siitä,
20. että hän tähysti pyhästä korkeudestaan, katsoi taivaasta maahan,
21. kuullakseen vankien huokaukset ja vapauttaakseen kuoleman lapset.
22. Siionissa julistetaan Herran nimeä ja hänen ylistystään Jerusalemissa,
23. kun kaikki kansat kokoontuvat yhteen, ja valtakunnat tulevat palvelemaan Herraa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 26.10.2018 07:34

    Kuva

Aamos 5
8. Hän, joka on tehnyt Seulaset ja Orionin, joka muuttaa synkän pimeän aamuksi, pimentää päivän yöksi, kutsuu kokoon meren vedet ja vuodattaa ne maan pinnalle, Herra on hänen nimensä.
9. Hän tuottaa väkevälle äkillisen tuhon, ja niin linnoitukseen tulee hävitys.
10. He vihaavat sitä, joka portissa puoltaa oikeutta, ja totuuden puhuja on heille kauhistus.
11. Te poljette köyhää ja otatte häneltä viljaveroa. Sen tähden, vaikka te rakennatte taloja hakatusta kivestä, te ette asu niissä, vaikka te istutatte ihania viinitarhoja, te ette niistä juo viiniä.
12. Minä tiedän, että teidän rikoksenne ovat monet ja teidän syntinne raskaat: te vainoatte vanhurskasta, otatte lahjuksia ja portissa väännätte vääräksi köyhien asian.
13. Siksi järkevä vaikenee tänä aikana, sillä se on paha aika.
14. Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että saisitte elää. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, kuten te sanotte.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.10.2018 11:03

    Kuva

Psalmit 1
1. Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei seiso syntisten tiellä eikä istu, missä pilkkaajat istuvat,
2. vaan Herran sanan opetus on hänen ihastuksensa ja hän tutkistelee sitä päivät ja yöt!
3. Hän on kuin veden ääreen istutettu puu, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu. Kaikki, mitä hän tekee, menestyy.
4. Niin eivät jumalattomat! He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
5. Siksi jumalattomat eivät kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskaiden seurassa.
6. Herra tuntee vanhurskaiden tien, mutta jumalattomien tie vie kadotukseen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.10.2018 09:46

    Kuva

Johannes 6
40. Isäni tahto on, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
41. Juutalaiset nurisivat Jeesusta vastaan, kun hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta."
42. He sanoivat: "Eikö tämä ole Jeesus, Joosefin poika, jonka isän ja äidin me tunnemme? Kuinka hän sitten sanoo: 'Minä olen tullut alas taivaasta'?"
43. Jeesus sanoi tähän: "Älkää nurisko keskenänne.
44. Ei kukaan voi tulla minun tluokseni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, vedä häntä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
45. Profeetojen kirjoituksissa sanotaan: 'Heistä kaikista tulee Jumalan opettamia'. Jokainen, joka on kuullut ja oppinut Isältä, tulee minun luokseni.
46. Isää tosin ei kukaan ole nähnyt. Ainoastaan Hän, joka on tullut Jumalan luota, on nähnyt Isän.
47. Totisesti minä sanon teille: sillä joka uskoo, on iäinen elämä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.10.2018 08:11

    Kuva

Matteus 6
14. Jos te annatte ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, teidän taivaallinen Isännekin antaa teille anteeksi.
15. Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.

Matt7:12. Kaikki, mitä te tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää myös tekin heille, sillä tämä on laki ja profeetat.
13. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka menevät siitä sisälle.
14. Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat sen löytävät.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 30.10.2018 08:29

    Kuva

Luukas 16
22. Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Myös rikas kuoli, ja hänet haudattiin.
23. Kun hän tuonelassa nosti silmänsä, vaivoissa ollessaan kohotti katseensa, hän näki kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
24. Hän huusi: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja vilvoittamaan kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
25. Aabraham sanoi: 'Poikani, muista että sinä eläessäsi sait hyväsi, Lasarus taas sai pahaa. Nyt hän saa täällä lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
26. Kaiken tämän lisäksi meidän välillemme on vahvistettu kuilu, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä siellä olevat pääsisi kuilun yli meidän luoksemme'.
27. Rikas mies sanoi: 'Isä, minä rukoilen sinua lähettämään hänet isäni taloon
28. viiden veljeni luo todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
29. Aabraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat, kuulkoot heitä'.
30. Mies sanoi: 'Ei, isä Aabraham, vaan jos joku kuolleista menisi heidän luokseen, he nöyrtyisivät parannukseen'.
31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, he eivät usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 31.10.2018 08:10

    Kuva

Matteus 18
15. Jos veljesi rikkoo sinua vastaan, mene ja nuhtele häntä kahden kesken. Jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
16. Jos hän ei sinua kuule, ota mukaasi yksi tai kaksi muuta, sillä jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla.
17. Jos hän ei kuuntele heitä, ilmoita se seurakunnalle. Ellei hän sitäkään tottele, suhtaudu häneen kuin pakanaan ja publikaaniin.
18. Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
19. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, anoo sitä, he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaassa.
20. Sillä missä kaksi tai kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellään."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron