Jumalan Sanaa Marraskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.11.2018 07:57

    Kuva

Matteus 18
9. Jos silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi. Sinun on parempi silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut molemmat silmät tallella heitetään helvetin tuleen.
10. Katsokaa, ettette halveksu ketään näistä pienistä. Minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun taivaissa olevan Isäni kasvot.
11. [Sillä Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, joka on kadonnut.]
12. Mitä arvelette? Jos jollakin ihmisellä on sata lammasta ja yksi niistä eksyy, eikö hän jätä niitä 99 vuorille ja mene etsimään eksynyttä?
13. Jos hän sen löytää - totisesti minä sanon: hän iloitsee enemmän siitä kuin niistä 99:stä, jotka eivät olleet eksyneet.
14. Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahdo, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.11.2018 09:36

    Kuva
Johannes 20
13. Nämä sanoivat hänelle: "Nainen, mitä itket?" Hän sanoi heille: "Ovat ottaneet pois minun Herrani, enkä tiedä, mihin ovat hänet panneet."
14. Tämän sanottuaan hän kääntyi taaksepäin ja näki Jeesuksen seisovan siinä, mutta ei tiennyt, että se oli Jeesus.
15. Jeesus sanoi hänelle: "Nainen, mitä itket? Ketä etsit?" Tämä luuli häntä puutarhuriksi ja sanoi hänelle: "Herra, jos sinä olet kantanut hänet pois, sano minulle, mihin olet hänet pannut, niin minä otan hänet."
16. Jeesus sanoi hänelle: "Maria!" Tämä kääntyi ja sanoi hänelle: "Rabbuuni!" (tämä merkitsee: opettajani".)
17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä koske minuun, sillä minä en ole vielä noussut Isäni luo. Mene veljieni luo ja sano heille, että minä nousen minun Isäni luo ja teidän Isänne luo, ja minun Jumalani luo ja teidän Jumalanne luo."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.11.2018 08:11

    Kuva

Jaakobin kirje 1
11. Aurinko nousee helteineen ja kuivaa ruohon. Sen kukka varisee, ja sen muodon sulous häviää. Niin on rikaskin lakastuva retkillään.
12. Autuas se ihminen, joka kiusauksen kestää. Kun häntä on koeteltu, on hän saava elämän seppeleen, minkä Herra on luvannut häntä rakastaville.
13. Älköön kukaan kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala kiusaa minua." Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.
14. Kutakin viettelee hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee.
15. Kun sitten himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin. Kun synti on täytetty, se synnyttää kuoleman.
16. Älkää eksykö, rakkaat veljeni.
21. Pankaa siksi pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja omaksukaa sävyisin mielin sana, mikä on teihin istutettu, ja joka voi pelastaa teidän sielunne.
22. Olkaa sanan noudattajia, eikä vain sen kuulijoita, pettäen itsenne.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.11.2018 11:26

    Kuva

2. Mooseksen kirja 20
1. Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2. "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3. Älköön sinullaolko muita jumalia minun ohellani.
4. Älä tee itsellesi epäjumalan patsasta tai mitään kuvaa, älä niistä, mitkä ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, mitkä ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, mitkä ovat vesissä maan alla.
7. Älä käytä väärin Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään.
8. Muista pyhittää lepopäivä.
12. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13. Älä murhaa.
14. Älä tee huorin.*
15. Älä varasta.
16. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17. Älä himoitse sitä, mikäkuuluu lähimmäisesi talouteen. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiaan äläkä mitään, mikä on hänen omaansa."
18. Kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen. Kun he sen havaitsivat, he vapisivat ja pysyivät loitolla.
20. Mooses vastasi kansalle: "Älkää pelätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teissä, ja ettette tekisi syntiä."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S

20:14. *Hebr. Naa'aF ei merkitse vain aviorikosta, vaan kaikkea sukupuoliyhteyttä avioliiton ulkopuolella, huoruutta, porttoutta, homoseksualismia, eläimeensekaantumista, myös himoitsemista.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.11.2018 07:18

    Kuva

1. Pietarin kirje 1
3. Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon,
4. turmeltumattomaan ja saastumattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivaissa on säilytettynä teitä varten.
5. Te varjellutte Jumalan voimasta uskon kautta pelastukseen, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana.
6. Sen tähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa ja koettelemuksissa.
7. Näin siksi, että teidän uskonne aitous ja kestäväisyys havaittaisiin paljoa kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka kuitenkin tulessa koetellaan, ja koituisi kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä.
8. Häntä te rakastatte, vaikka ette ole häntä nähneet, häneen te uskotte, vaikka ette nyt näe häntä, riemuiten sanomattomalla ja kirkastuneella ilolla,
9. sillä te saavutatte uskon päämäärän, sielujen pelastuksen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 26.11.2018 07:54

    Kuva

Psalmit 124
1 Matkalaulu; Daavidin virsi. Ellei Herra olisi meidän kanssamme-näin sanokoon Israel-
2 ellei Herra olisi meidän kanssamme, kun ihmiset nousevat meitä vastaan,
3 niin he meidät elävältä nielisivät, kun heidän vihansa syttyy meitä vastaan;
4 niin vedet upottaisivat meidät, virta tulvisi meidän sielumme ylitse;
5 niin tulvisivat kuohuvat vedet meidän sielumme ylitse.
6 Kiitetty olkoon Herra, joka ei antanut meitä heidän hammastensa raadeltaviksi.
7 Meidän sielumme pääsi kuin lintu pyydystäjäin paulasta: paula katkesi, ja me pääsimme pois.
8 Meidän apumme on Herran nimi, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.11.2018 08:53

    Kuva

Roomalaiskirje 11
33. Oi sitä Jumalan rikkauden, viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomia ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!
34. Kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa?
35. Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, mikä hänen olisi maksettava takaisin?
36. Sillä hänestä, hänen kauttaan ja häneen on kaikki. Hänelle kunnia iäisyyksiin asti! Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.11.2018 08:13

    Kuva


Sananlaskut 8
17. Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka varhain etsivät minua löytävät minut.
18. Minun luonani on rikkaus ja kunnia, ikivanha varallisuus ja vanhurskaus.
19. Hedelmäni on parempi kuin kulta, kuin puhtain kulta. Antamani voitto on valituinta hopeaa parempi.
20. Minä vaellan vanhurskauden polkua, oikeuden teitten keskikohtaa,
21. antaakseni minua rakastaville pysyvän perinnön ja täyttääkseni heidän aarteistonsa.
22. Minä olin Herran omana, hänen tiensä alussa, ennen hänen tekojaan, ennen aikojen alkua.
23. Iäisyydestä minut on asetettu olemaan, alusta asti, ennen kuin maata olikaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.11.2018 09:09

    Kuva

Johanneksen ilmestys 1
3. Autuas se, joka tämän profetian sanat lukee, ja autuaita ne, jotka sen kuulevat ja ottavat vaarin siihen kirjoitetusta, sillä aika on lähellä!
4. Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha Häneltä, joka on, joka oli ja joka on tuleva, sekä niiltä seitsemältä Hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
5. ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, joka on kuolleista nousseitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hän rakastaa meitä ja on päästänyt meidät synneistämme verellään,
6. tehden meidät [armon]valtakunnaksi ja papeiksi Jumalalleen ja Isälleen. Hänelle kunnia ja voima aina ja iäti! Aamen.
7. Katso, Hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät näkevät hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät. Kaikki maan sukukunnat vaikeroivat hänen tullessansa. Näin on käyvä, aamen.
8. "Minä olen A ja O", alku ja loppu,sanoo Herra Jumala, joka on, joka oli ja joka on tuleva, Kaikkivaltias.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 30.11.2018 08:13

    Kuva
Galatalaiskirje 5
13. Te olette kutsutut vapauteen, veljet. Älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi turmeltuneelle luonnolle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
14. Koko laki on näet täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
16. Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette täytä turmeltuneen luonnon himoa.
17. Sillä turmeltunut luonto himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki turmeltunutta luontoa vastaan. Nämä ovat toisiaan vastaan, ettette tekisi mitä tahtoisitte.
18. Mutta jos Henki johtaa teitä, te ette ole lain alaisia.
24. Kristuksen Jeesuksen omat ovat ristiinnaulinneet turmeltuneen luontonsa himoineen ja haluineen.
25. Jos me elämme Hengessä, niin myös vaeltakaamme Hengessä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron