Jumalan Sanaa Marraskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 01.11.2018 09:22

    Kuva
Kuva

Kolossalaiskirje 2
8. Olkaa varuillanne, ettei kenenkään järkeisoppi ja tyhjä petos saisi teitä saaliikseen, kun hän pitäytyy ihmissäädöksiin ja maailman järjestyksiin eikä Kristukseen.
9. Hänessä [Kristuksessa] näet asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti.
10. Te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan Pää.
11. Hänessä te olette saaneet ympärileikkauksen, joka ei ole käsin tehty, Kristuksen ympärileikkauksen, syntiturmeluksen pois riisumisen.
12. Teidät on hänen kanssaan haudattu kasteessa, jossa teidät on hänen kanssaan myös herätetty uskon kautta, minkä vaikuttaa Jumala, joka herätti Hänet kuolleista.
13. Teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja turmeltuneen luontonne uudistumattomuuteen, hän teki eläviksi Kristuksen kanssa, antaen meille anteeksi kaikki rikokset.
14. Hän pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja meidän vastustajamme. Sen hän otti pois meidän tieltämme ja naulitsi ristiin.

Room. 8:1. Mitään kadotustuomiota ei siis ole niille, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa.
2. Elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on näet vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 02.11.2018 08:07

    Kuva

Rukoilkaa te siis näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi. Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän [synti]velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi niille jotka ovat meille [synti]velassa.
Äläkä anna meidän joutua kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.]
Jos te annatte ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, teidän taivaallinen Isännekin antaa teille anteeksi.
Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
Matteus 6:9-15
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 03.11.2018 07:57

    Kuva

Heprealaiskirje 10
21. Koska meillä täten on "suuri Pappi, Jumalan huoneen haltija,"
22. käykäämme esiin vakain sydämin, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä.
23. Pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa. Hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen.
24. Valvokaamme toisiamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin.
25. Älkäämme jättäkö oman seurakuntamme kokoontumisia, kuten muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme sitä enemmän, mitä enemmän näemme tuon päivän lähestyvän.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 04.11.2018 08:05

    Kuva

Matteus 7
12. Kaikki, mitä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää tekin heille, sillä tämä on laki ja profeetat.
13. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka menevät siitä sisälle.
14. Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat sen löytävät.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 05.11.2018 08:02

    Kuva

Hesekiel 33
9. Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestään, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän käänny tieltään, niin hän kuolee synnissään, mutta sinä olet pelastanut sielusi.
10. Sinä, ihmislapsi! Sano Israelin kansalle: Te sanotte: 'Meidän rikoksemme ja syntimme painavat meitä, me riudumme niiden tähden. Kuinka me voisimme pysyä elossa?'
11. Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltään ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne. Minkä tähden te kuolisitte, Israelin kansa!
12. Sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän tekee syntiä, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan. Vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän tekee syntiä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 06.11.2018 09:10

    Kuva

Luukas 10
16. Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Joka hylkää minut, hylkää Hänet, joka on minut lähettänyt."
19. Minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä, skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
20. Älkää kuitenkaan iloitko siitä, että henget ovat teille alamaisia, vaan iloitkaa siitä, että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa."
21. Sillä hetkellä Jeesus riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja järkeviltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, sinä Isä, olet nähnyt hyväksi.
22. Kaikki on Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu kuin Isä tunne, kuka Poika on, eikä kukaan muu tunne Isää kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 07.11.2018 08:11

    Kuva


Markus 8
34. Jeesus kutsui luokseen väkijoukon ja opetuslapsensa ja sanoi heille: "Jos joku tahtoo kulkea minun perässäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.
35. Joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun ja evankeliumin tähden, pelastaa sen.
36. Mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omakseen koko maailman, mutta saisi vahingon sielulleen?
37. Sillä mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?
38. Joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, häntä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 08.11.2018 08:26

    Kuva

Efesolaiskirje 5
1. Olkaa siis Jumalan seuraajia, niin kuin rakkaat lapset.
2. Vaeltakaa rakkaudessa, kuten Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi".
3. Haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne, kuten pyhien sopii,
4. älköön myöskään rivoutta, tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan ennemmin kiitosta.
5. Tehän tiedätte ja tunnette, ettei kenelläkään haureellisella, saastaisella tai ahneella, joka on epäjumalanpalvelija, ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 09.11.2018 08:02

    Kuva

Luukas 12
37. Autuaat ovat ne palvelijat, jotka heidän Herransa tullessaan tapaa valvomasta. Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan, käyden itse palvelemaan heitä.
38. Tulipa hän toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaita ovat ne palvelijat.
39. Totisesti minä sanon teille: jos perheenisäntä tietäisi, millä hetkellä varas tulee, hän ei sallisi taloonsa murtauduttavan.
40. Olkaa tekin valmiit, sillä hetkenä, jona ette aavista, Ihmisen Poika tulee."
45. Palvelija saattaa kuitenkin ajatella: 'Isäntäni tulo viivästyy', ja rupeaa lyömään palvelijoita ja palvelijattaria sekä syömään, juomaan ja juopottelemaan.
46. Sen palvelijan isäntä tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi, määräten hänelle saman osan kuin uskottomille.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 10.11.2018 07:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 10.11.2018 07:38

    Kuva

Psalmit 145
1. Daavidin ylistyspsalmi. Jumalani, minä kunnioitan sinua. Sinä Kuninkaani, sinun nimeäsi minä kiitän aina ja iäti.
3. Suuri on Herra ja yli kaiken ylistettävä, ja hänen suuruutensa on tutkimaton.
4. Sukupolvi ylistää sukupolvelle sinun tekojasi. He julistavat sinun voimallisia tekojasi.
8. Herra on armahtava ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa.
13. Sinun valtakuntasi on iäinen valtakunta, ja sinun herrautesi pysyy polvesta polveen. [Herra on luotettava kaikissa sanoissaan, uskollinen kaikissa teoissaan.].
14. Herra tukee kaikkia kaatuvia, ja kaikki alaspainetut hän nostaa.
17. Herra on vanhurskas kaikissa teissään ja armollinen kaikissa teoissaan.
18. Herra on lähellä kaikkia, jotka huutavat häntä avukseen, kaikkia, jotka totuudessa häntä avukseen huutavat.
21. Suuni lausukoon Herran ylistystä, ja koko ihmisuku kiittäköön hänen pyhää nimeään alati ja ainiaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Seuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron