Jumalan Sanaa Marraskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 11.11.2018 10:58

    Kuva

Matteus 12
18. "Minun palvelijani, jonka olen valinnut, minun rakkaani, johon olen mieltynyt: minä panen Henkeni häneen, ja hän julistaa kansoille oikeuden.
19. Hän ei riitele eikä huuda, eikä hänen ääntään kuulla kaduilla.
20. Särjettyä ruokoa hän ei muserra, eikä hän sammuta suitsevaa lampunsydäntä, kunnes saattaa oikeuden voittoon.
21. Hänen nimeensä kansat panevat toivonsa."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 12.11.2018 06:38

    Kuva

Sananlaskut 28
5. Pahat ihmiset eivät ymmärrä, mikä on oikein, mutta Herraa etsivät tajuavat kaiken.
9. Joka kääntää korvansa kuulemasta sanan opetusta, sen rukouskin on kauhistus.
10. Joka oikeamielisiä eksyttää pahalle tielle, se lankeaa omaan kuoppaansa, mutta nuhteettomat perivät onnen.
13. Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon.
14. Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla, mutta sydämensä paaduttava, lankeaa onnettomuuteen.
18. Nuhteettomasti vaeltavainen saa avun, mutta kahdella tiellä mutkittelija kukistuu kerralla.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.11.2018 08:29

    Kuva

2. Korinttolaiskirje 13
4. Kun hän oli heikko, hänet ristiinnaulittiin, mutta hän elää Jumalan voimasta. Mekin olemme heikkoja hänessä, mutta me elämme hänen kanssaan Jumalan voimasta teitä kohtaan.
5. Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa. Tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, ette kestä koetusta.
10. Kirjoitan tästä poissa ollessani, ettei minun teidän luonanne tarvitsisi käyttää ankaruutta sen vallan nojalla, minkä Herra on antanut minulle rakentamiseksi, ei kukistamiseksi.
11. Lopuksi, veljet, iloitkaa, valmistukaa [palveluksen työhön], ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva kanssanne.
14. Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.11.2018 07:48

    Kuva

Matteus 13
37. Hän vastasi: "Hyvän siemenen kylväjä on Ihmisen Poika.
38. Pelto on maailma. Hyvä siemen tarkoittaa [armon]valtakunnan lapsia, lusteet Paholaisen lapsia.
39. Vihamies, joka ne kylvi, on Perkele. Elonaika on [tämän] maailmankauden loppu, ja korjuumiehiä ovat enkelit.
40. Kuten lusteet kootaan ja poltetaan tulessa, niin on tapahtuva [tämän] maailmankauden loppussa.
41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka viettelevät pahaan ja jotka harjoittavat vääryyttä,
42. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.
43. Silloin vanhurskaat* loistavat Isänsä valtakunnassa kuin aurinko. Jolla on korvat, kuulkoon.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S


43* Vanhurskas on Jeesuksen veressä syntinsä anteeksi saanut eli vanhurskautettu uskova, joka Pyhän Hengen uudistamana ja johtamana kilvoittelee kuuliaisuuteen Jumalan/Kristuksen opetuksille ja käskyille, nöyrtyen parannukseen, milloin rikkoo niitä vastaan.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.11.2018 08:57

    Kuva

Johannes 5
24. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iäinen elämä. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
25. Totisesti, totisesti minä sanon teille: Aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, saavat elää.
26. Kuten Isällä on elämä itsessään, hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että hänelläkin on elämä itsessään.
27. Isä on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika.
28. Älkää ihmetelkö tätä, sillä tulee hetki, jolloin kaikki haudoissa olevat, kuulevat hänen äänensä
29. ja tulevat ulos, hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen, pahaa tehneet taas, tuomion ylösnousemukseen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.11.2018 07:52

    Kuva

Psalmit 12
6. Herra sanoo: "Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen ja tuon pelastuksen sille, joka sitä huoaten ikävöi."
7. Herran sanat ovat selviä sanoja, kuin hopeaa, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.
8. Sinä, Herra, varjelet heitä, suojelet meitä ainiaan tältä sukukunnalta.
9. Jumalattomia kuljeksii joka puolella, kun kataluus on vallassa ihmisten keskuudessa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.11.2018 06:17

    Kuva

Johannes 12
46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.
50 Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.11.2018 08:25

    Kuva

Psalmit 73
23. Minä pysyn kuitenkin alati sinun luonasi, ja sinä pidät minua oikeasta kädestäni.
24. Sinä talutat minua neuvosi mukaan ja korjaat minut viimein kunniaan.
25. Ketä muuta minulla olisi taivaassa! Ja kun sinä olet kanssani, minä en mistään maan päällä huoli.
26. Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on sydämeni kallio ja osani ainiaan.
27. Ne, jotka luopuvat sinusta, joutuvat kadotukseen. Sinä tuhoat kaikki, jotka haureudessa hylkäävät sinut.
28. Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä. Minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.11.2018 08:15

    Kuva

Jesaja 12
2. Jumala on minun pelastukseni. Minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun voimani ja ylistysvirteni, hän on pelastanut minut."
3. Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
4. Sinä päivänä te sanotte: "Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeään, tehkää hänen suuret tekonsa tunnetuiksi kansojen keskuudessa, tunnustakaa, että hänen nimensä on korkea.
5. Veisatkaa ylistystä Herralle, sillä hän on tehnyt jaloja töitä. Tulkoot ne tunnetuiksi yli maanpiirin.
6. Huutakaa ja riemuitkaa, Siionin asukkaat, sillä suuri on teidän keskellänne Israelin Pyhä."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.11.2018 08:32

    Kuva

Psalmit 101
2. Minä tahdon vaeltaa nuhteettomasti. Milloin tulet luokseni? Haluan asua talossai vilpittömällä sydämellä.
3. En kiinnitä silmääni siihen, mikä on turmiollista , ja eksyttävää menoa minä vihaan. Se ei saa tarttua minuun.
4. Nurja sydän väistyköön minusta. Pahasta en tahdo tietää.
5. Lähimmäistään salaa panettelevan minä hävitän. Ihmistä, jolla on ylpeät silmät ja kopea sydän, minä en siedä.
6. Maan uskollisia silmäni etsivät, että he asuisivat lähelläni. Nuhteettomuuden tietä vaeltava on oleva palvelijani.
7. Vilppiä harjoittava älköön asuko talossani, eikä valheen puhuja kestä silmieni edessä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5769
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron