Jumalan Sanaa Maaliskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 11.03.2019 08:09

    Kuva

2. Samuelin kirja 22
21. Herra tekee minulle vanhurskauteni mukaan. Kätteni puhtauden mukaan hän minulle maksaa.
22. Minä olen näet noudattanut Herran teitä enkä ole luopunut pois Jumalastani, jumalattomuuteen.
23. Kaikki hänen oikeutensa ovat silmieni edessä, enkä minä poikkea hänen käskyistään.
24. Minä olen vilpitön häntä kohtaan ja varon itseni pahoista teoista.
29. Sinä, Herra, olet minun lamppuni. Herra valaisee minun pimeyteni.
31. Jumalan tie on nuhteeton. Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.
32. Kuka muu on Jumala paitsi Herra, ja kuka muu on pelastuksen kallio paitsi meidän Jumalamme?
33. Jumala on minun vahva turvani, hän johdattaa nuhteetonta tiellään,
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 12.03.2019 08:53

    Kuva

Roomalaiskirje 10
4. Kristushan on lain päämäärä ja täyttymys, vanhurskaudeksi jokaiselle, uskovalle.
8. Mitä se sitten sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi." Tämä on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9. Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut.
10. Sillä sydämellä uskotaan vanhurskauteen ja suulla tunnustaudutaan pelastukseen.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
12. Tässä ei ole eroa juutalaisen ja kreikkalaisen välillä, sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka huutavat häntä avuksi.
13. Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, näet pelastuu.
14. Mutta kuinka he huutavat häntä avuksensa, jos eivät usko häneen? Ja kuinka he voivat uskoa häneen, jos eivät ole hänestä kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
15. Kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Onhan kirjoitettu: "Kuinka suloiset ovatkaan niiden jalat, jotka julistavat evankeliumin hyvää sanomaa!
17. Usko tulee siis kuulemisesta, ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.03.2019 08:23

    Kuva

Psalmit 48
2. Suuri on Herra ja korkeasti ylistettävä Jumalamme kaupungissa, pyhällä vuorellaan.
10. Jumala, me tutkistelemme sinun armoasi sinun temppelissäsi.
15. Tämä on Jumala, meidän Jumalamme, aina ja iäti. Hän johdattaa meitä kuoleman yli.

Joh:6:38. Enhän minä olen tullut taivaasta tekemään omaa tahtoani, vaan täyttämään lähettäjäni tahdon.
39. Ja lähettäjäni tahto on, etten kadota ainoaakaan niistä, jotka Hän on antanut minulle, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
40. Isäni tahto on, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.03.2019 08:19

    Kuva

Roomalaiskirje 11
32. Jumala on näet sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
33. Oi sitä Jumalan rikkauden, viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomia ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömiä hänen tiensä!
34. Kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa?
35. Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, mikä hänen olisi maksettava takaisin?
36. Sillä hänestä, hänen kauttaan ja häneen on kaikki. Hänelle kunnia iäisyyksiin asti! Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 15.03.2019 08:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.03.2019 08:35

    Kuva

Roomalaiskirje 12
1. Jumalan armahtavan laupeuden kautta minä kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi. Tämä on teidän järkevä jumalanpalveluksenne.
2. Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää, otollista ja täydellistä.
3. Minulle annettun armon kautta sanon teille jokaiselle, ettei pidä ajatella itsestään enempää kuin on aihettaajatella, vaan pitäkää ajatuksenne kohtuuden rajoissa sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
4. Kuten meillä yhdessä ruumiissa on monta jäsentä, mutta kaikilla jäsenillä ei ole sama tehtävä,
5. niin me, vaikka meitä on monta, olemme Kristuksessa yksi ruumis, ollen kukin toistemme jäseniä.
18. Jos on mahdollista, ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien kanssa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.03.2019 08:09

    Kuva

Jesaja 1
14. Minun vihaan teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne. Ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt.
15. Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä. Vaikka te kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule, koska kätenne ovat veren tahrimat.
16. Peseytykää, puhdistautukaa! pankaa pois pahat tekonne minun silmieni edestä, lakatkaa tekemästä pahaa.
17. Oppikaa tekemään hyvää. Harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.
18. Tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat verenpunaiset, ne tulevat valkeiksi kuin lumi. Vaikka ne ovat purppuranväriset, ne tulevat valkeiksi kuin villa.
19. Jos te suostutte ja olette kuuliaisia, te saatte syödä maan hyvyyttä.
20. Mutta jos vastustatte ja niskoittelette, miekka syö teidät. Herran suu on puhunut.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.03.2019 08:09

    Kuva

Roomalaiskirje 14
8. Jos elämme, Herralle me elämme, ja jos kuolemme, Herralle me kuolemme. Elimmepä siis tai kuolimme, me olemme Herran omia.
9. Kristus kuoli ja heräsi eloon ollakseen sekä kuolleitten että elävien Herra.
10. Miksi sinä tuomitset veljeäsi? Tai miksi halveksit veljeäsi? Kaikkihan me joudumme Jumalan tuomioistuimen eteen.
11. Kirjoitettu on: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni on jokaisen polven notkistuttava ja jokaisen kielen ylistettävä Jumalaa.
12. Meidän jokaisen on tehtävä Jumalalle tili itsestämme.
13. Älkäämme siis enää tuomitko toisiamme, vaan ennemmin varokaa panemasta veljenne eteen loukkauskiveä tai lankeemuksen aihetta.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.03.2019 08:30

    Kuva

Roomalaiskirje 15
4. Kaikki, ennen kirjoitettu on meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.
5. Kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte keskenänne yksimielisiä, Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan,
6. niin että yksimielisesti ja yhdestä suusta ylistäisitte Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumalaa ja Isää.
7. Hoivatkaa sen tähden toisianne, kuten Kristuskin on ottanut teidät hoitoonsa Jumalan kunniaksi.
8. Tarkoitan: Kristus on tullut israelilaisten palvelijaksi Jumalan totuuden tähden, vahvistaakseen isille annetut lupaukset,
9. että muihinkin kansoihin kuuluvat ylistäisivät Jumalaa hänen laupeudestaan. Onhan kirjoitettu: "Sen tähden minä ylistän sinua kansojen keskuudessa ja veisaan kiitosta nimellesi.
10. Vielä on sanottu: "Riemuitkaa, te muihin kansoihin kuuluvat, hänen kansansa kanssa.
11. Ja taas: "Kiittäkää Herraa, kaikki kansakunnat, ja kaikki kansat ylistäkööt häntä.
12. Myös Jesaja sanoo: "On tuleva Iisain juurivesa, joka nousee hallitsemaan kansoja. Häneen kansat panevat toivonsa.
13. Toivon Jumala täyttäköön teidät kaikella ilolla ja rauhalla uskossa, että teillä olisi runsas toivo Pyhän Hengen voiman kautta.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.03.2019 09:31

    Kuva

Matteus 12
16. Hän varoitti heitä vakavasti saattamasta häntä ilmi.
17. Tämä tapahtui, että profeetta Jesajan puhuma sana kävisi toteen:
18. "Minun palvelijani, jonka olen valinnut, minun rakkaani, johon olen mieltynyt: minä panen Henkeni häneen, ja hän julistaa kansoille oikeuden.
19. Hän ei riitele eikä huuda, eikä hänen ääntään kuulla kaduilla.
20. Särjettyä ruokoa hän ei muserra, eikä sammuta suitsevaa lampunsydäntä, kunnes saattaa oikeuden voittoon.
21. Hänen nimeensä kansat panevat toivonsa."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.03.2019 08:45

    Kuva

Roomalaiskirje 1
24. Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Aamen.
25. Hän voi vahvistaa teitä julistamani evankeliumin ja Jeesusta Kristusta koskevan saarnan mukaan. Sen kautta teille tulee tunnetuksi salaisuus, joka ikiajoista on ollut kätkettynä, mutta
26. on nyt saatettu julki ja profeetallisten kirjoitusten kautta ja iäisen Jumalan käskystä tehty tiettäväksi kaikille kansoille uskon kuuliaisuuden aikaansaamiseksi.
27. Jumalan, ainoan viisaan, olkoon kunnia Jeesuksen Kristuksen kautta, aina ja iäti. Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron