Jumalan Sanaa Huhtikuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.04.2019 07:40

    Kuva

Luukas 1
30. Enkeli jatkoi: "Älä pelkää, Maria. Sinä olet saanut armon Jumalan edessä.
31. Sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus.
32. Hän on oleva suuri, ja häntä kutsutaan Korkeimman Pojaksi. Herra Jumala antaa hänelle hänen [esi-] isänsä Daavidin valtaistuimen.
33. Hän on oleva Jaakobin huoneen Kuningas iäti. Hänen valtakunnallaan ei ole loppua."
34. Maria kysyi enkeliltä: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun en ole ollut yhteydessä miehen kanssa?"
35. Enkeli vastasi: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut. Sen tähden myös sitä pyhää, joka syntyy, on kutsuttava Jumalan Pojaksi.
46. Maria sanoi: "Minun sieluni ylistää suuresti Herraa,
47. ja henkeni riemuitsee Jumalasta, Vapahtajastani.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.04.2019 08:01

    Kuva

Luukas 1
68. "Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, sillä hän on katsonut kansansa puoleen ja valmistanut sille lunastuksen.
69. Hän on kohottanut meille pelastuksen sarven palvelijansa Daavidin suvusta
78. Jumalamme sydämellisestä laupeudesta meidän puoleemme katsoo aamun koitto korkeudesta.
79. Se loistaa meille, jotka istumme pimeydessä ja kuoleman varjossa, ohjaten meidän jalkamme rauhan tielle."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.04.2019 07:20

    Kuva

Jesaja 55
6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet voidaan löytää. Huutakaa häntä avuksi, kun hän on läsnä.
7. Jumalaton hylätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja kääntyköön Herran puoleen, niin Hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme puoleen, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
10. Sade ja lumi, joka tulee taivaalta, ei sinne palaa, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siementä ja syöjälle leipää.
11. Samoin on myös minun sanani, joka lähtee minun suustani: se ei palaa tyhjänä minun luokseni, vaan tekee sitä, mikä on minulle otollista, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 26.04.2019 07:30

    Kuva

Markus 13
7. Kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
8. Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan. Monin paikoin on maanjäristyksiä, ja tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
9. Pitäkää varanne! Teitä vedetään tuomioistuimiin, ja teitä piestään synagoogissa. Teitä viedään maaherrojen ja hallitsijoiden eteen minun tähteni, todistukseksi heille.
10. Ennen sitä on evankeliumi julistettava kaikille kansoille.
11. Kun he vievät ja vetävät teitä oikeuteen, älkää etukäteen huolehtiko siitä, mitä puhuisitte. Mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä puhumassa ette ole te, vaan Pyhä Henki.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.04.2019 09:00

    Kuva

Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, ja hänen armonsa pysyy iäti.
Näin sanokoot Herraa pelkäävät: Hänen armonsa pysyy iäti.
Ahdistuksessani minä huusin Herraa. Hän vastasi ja saattoi minut avaraan paikkaan.
Herra on minun puolellani, en minä pelkää. Mitä voivat ihmiset minulle tehdä?
Herra on minun puolellani ja auttaa minua, ja minä saan iloita vihamiehiäni vastaan saamastani avusta.
Parempi on turvata Herraan, kuin luottaa ihmisiin.
Ps.118:1,4-8
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.04.2019 08:16

    Kuva

Heprealaiskirje 7
22. Täten myös on se liitto parempi, minkä takaajaksi Jeesus on tullut.
23. Noita toisia pappeja on tullut jatkuvasti uusia, koska kuolema ei ole sallinut heidän pysyä.
24. Tällä taas on katoamaton pappeus, koskapa hän pysyy iäti.
25. Sen tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan lähestyvät Jumalaa, koska hän elää iäti rukoillakseen heidän puolestaan.
26. Sellainen Ylimmäinen Pappi meille sopiikin: pyhä, viaton, tahraton, syntisistä erotettu ja taivaita korkeammaksi tullut.
27. Hänen ei tarvitse ylimmäisien pappien tavoin joka päivä ensin uhrata omien syntiensä tähden ja sitten kansan. Hän näet teki tämän kerta kaikkiaan, uhratessaan itsensä.
28. Laki asettaa ylimmäisiksi papeiksi heikkoja ihmisiä, mutta valan sana, joka on myöhäisempi kuin laki, asettaa Pojan, iäti täydelliseksi tulleen.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.04.2019 07:14

    Kuva

1. kirje Timoteukselle 6
10. Rahan himo on kaikenlaisen pahan juuri. Sitä haluten monet ovat eksyneet uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.
11. Sinä Jumalan ihminen, karta sellaista. Pyri [elämän] vanhurskauteen, jumalisuuteen, uskoon, rakkauteen, kärsivällisyyteen, sävyisyyteen.
12. Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus. Tartu kiinni ikuiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.
13. Kaikki eläväksi tekevän Jumalan edessä ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka Pontius Pilatukselle esitti hyvän tunnustuksen, minä kehoitan sinua:
14. Noudata saamaasi ohjetta tahrattomasti ja moitteettomasti meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymiseen asti.
15. Autuas ja ainoa Valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra on aikanaan antava meidän nähdä Hänet.
16. Hän yksin on kuolematon, ja hän asuu valossa, johon kukaan ei voi tulla. Häntä [Isää Jumalaa] ei kukaan ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen olkoon kunnia ja iäinen valta. Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 30.04.2019 07:56

    Kuva

Psalmit 119
114. Sinä olet suojani ja kilpeni, sinun sanaasi minä panen toivoni.
129. Sinun todistuksesi ovat ihmeellisiä, sen tähden sieluni noudattaa niitä.
130. Kun sinun sanasi avautuvat, ne valaisevat ja antavat yksinkertaiselle ymmärrystä.
151. Sinä, Herra, olet lähellä, ja kaikki sinun käskysi ovat totuutta.
152. Jo kauan minä olen tiennyt sinun käskyistäsi, että sinä olet ne säätänyt aina voimassa oleviksi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron