Jumalan Sanaa Huhtikuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 01.04.2019 09:06

    Kuva
    Kuva
Hesekiel 33
30. Sinä, ihmislapsi! Sinun kansasi lapset puhuvat sinusta seinän vierustoilla ja talojen ovilla ja sanovat toisilleen: 'Lähtekää kuulemaan, millainen sana nyt on tullut Herralta'.
31. He tulevat sinun luoksesi joukoittain, istuvat edessäsi minun kansanani ja kuuntelevat sinun sanojasi, mutta he eivät tee niiden mukaan. He osoittavat rakkautta suullaan, mutta käytännössä heidän sydämensä kulkee väärän voiton perässä.
32. Sinä olet heille kuin rakkauslaulu, kauniisti laulettu ja hyvin soitettu. He kyllä kuuntelevat sinun sanojasi, mutta eivät tee niiden mukaan.
33. Mutta kun se toteutuu, ja se toteutuu, silloin he tulevat tietämään, että heidän keskuudessansa on ollut profeetta."

1. Pie 2:6. Sanotaanhan Raamatussa: "Minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven. Joka Häneen uskoo, ei joudu häpeään."
7. Teille uskoville se on kallisarvoinen, mutta niille, jotka eivät usko, "on kivestä, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakivi,"
8. "kompastuskivi ja loukkauskallio." Koska he epäuskoisina eivät tottele sanaa, he kompastuvat. Siihen heidät on pantukin.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 02.04.2019 07:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 02.04.2019 07:53

    Kuva

1. Korinttolaiskirje 9
24. Ettekö tiedä, että kilparadalla tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa kuten hän, että sen saisitte.
25. Jokainen kilpailija noudattaa itsekuria kaikessa, he saadakseen katoavan seppeleen, me taas katoamattoman.
26. En siis juokse umpimähkään, enkä nyrkkeile kuin ilmaan hosuen,
27. vaan minä kuritan ruumistani ja alistan sen tahtooni, etten minä muille saarnannut ehkä itse joutuisi hylättäväksi.

1. Kor10:1. Veljet, en tahdo pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla, kulkivat kaikki meren läpi,
2. saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä,
3. söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4. ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. He näet joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi. Se kallio oli Kristus.
5. Useimpiin heistä Jumala ei kuitenkaan mieltynyt, koskapa he tuhoutuivat erämaassa.
6. Näin heistä tuli varoittavia esimerkkejä meille, ettemme pahaa himoitsisi, kuten he himoitsivat.
7. Älkää myöskään ruvetko palvelemaan epäjumalia kuten jotkut heistä palvelivat, kuten on kirjoitettu: "Kansa istui syömään ja juomaan, ja he nousivat tanssimaan."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 04.04.2019 08:28

    Kuva

84 PSALMI
2. Kuinka ihanat ovat sinun läsnäolosi sijat, Herra Sebaot!
3. Minun sieluni ikävöi ja kaipaa Herran esipihoihin. Sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti.
4. Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja Jumalani.
5. Onnellisia ovat ne, jotka asuvat sinun huoneessasi! He kiittävät sinua alati. Sela.
6. Autuaat ovat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessään pyhät matkat!
7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
8. He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 05.04.2019 08:48

    Kuva

1. Korinttolaiskirje 13
1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
3. Vaikka jakelisin kaiken omaisuuteni nälkäisten ruokkimiseksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, se ei minua mitään hyödyttäisi.
4. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
7. Kaiken se peittää, kaiken se uskoo, kaiken se toivoo, kaikkea se kärsii.
8. Rakkaus ei koskaan häviä. Mutta profetoiminen katoaa, kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto häviää.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 06.04.2019 07:45

    Kuva

1. Korinttolaiskirje 13
10. Kun täydellinen tulee, katoaa vajavainen.
11. Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja ajattelin kuin lapsi. Tultuani mieheksi hylkäsin sen, mikä kuuluu lapseuteen.
12. Nyt me näemme vielä kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta silloin tiedän täydellisesti, kuten minut itsenikin täysin tunnetaan.
13. Niin pysyvät nämä kolme, usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 07.04.2019 09:06

    Kuva

1. Korinttolaiskirje 14
26. Kuinka siis on, veljet? Kun te tulette yhteen, kullakin on jotakin annettavaa: Kenellä virsi, kenellä opetus, kenellä ilmestys, kuka puhuu kielillä, kuka selittää. Kaikki tapahtukoon rakennukseksi.
27. Jos puhutaan kielillä, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, yksi kerrallaan, ja joku selittäköön.
28. Mutta jos ei ole selittäjää, olkoot he vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.
33. Eihän Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala.
34. Kuten kaikissa pyhien seurakunnissa, vaimot olkoot vaiti teidänkin seurakuntanne kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, kuten lakikin sanoo.
35. Jos he haluavat tietoa jostakin, kysykööt kotonaan kukin omalta mieheltään, sillä on sopimatonta, että vaimo puhuu seurakunnassa.
36. Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö luoksenne se on tullut?
37. Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että se, mitä teille kirjoitan, on Herran käsky.
38. Jos joku ei tätä tunnusta, häntä ei tunnusteta.
39. Sen tähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta.
40. Mutta kaikki tapahtukoon säädyllisesti ja järjestyksessä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 08.04.2019 07:20

    Kuva
1. Korinttolaiskirje 15
20. Mutta nyt Kristus on herätetty kuolleista esikoisena kuoloon nukkuneista.
21. Kun kerran kuolema on tullut ihmisen kautta, myös kuolleiden ylösnousemus on tullut ihmisen kautta.
22. Kuten kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,
23. mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan.
24. Sen jälkeen tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen, kaiken vallan ja voiman.
25. Sillä hänen on hallittava siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle.
26. Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
27. Jumala on näet alistanut Kristuksen jalkojen alle. Kun hän sanoo: että kaikki on alistettu, niin tietenkään ei ole alistettu Jumala, joka on alistanut kaiken hänen valtaansa.
28. Kun kaikki on tullut alistetuksi Pojan valtaan, sitten itse Poikakin alistuu Hänen valtaansa, joka on alistanut kaiken hänen valtaansa, että Jumala olisi kaikki kaikissa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 09.04.2019 08:07

    Kuva

19 PSALMI
8. Herran sanan opetus on täydellinen. Se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
9. Herran ohjeet ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
10. Herran pelko on puhdas, se pysyy ainiaan. Herran säädökset ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
11. Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
12. Palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka.
13. Erehdykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi salaiset syntini.
15. Kelvatkoot suuni sanat ja sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja Lunastajani.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 10.04.2019 07:07

    Kuva

1. Korinttolaiskirje 16
13. Valvokaa, pysykää lujina uskossa, olkaa miehuullisia, kasvakaa voimassa.
14. Kaikki, mitä teette, tapahtukoon rakkaudessa.
22. Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Marana, ta! Herramme, tule!
23. Herran Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.
24. Rakkauteni on teidän kaikkien kanssa Kristuksessa Jeesuksessa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 11.04.2019 08:15

    Kuva

51 PSALMI
3. Jumala, ole minulle armollinen hyvyytesi tähden. Pyyhi pois minun syntini suuren laupeutesi tähden.
4. Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minut synnistäni.
5. Minä tunnen rikokseni, ja syntini on aina minun edessäni.
6. Sinua ainoaa vastaan minä olen tehnyt syntiä, tehnyt sitä, mikä on pahaa sinun silmissäsi. Sinä olet oikea puheessasi ja puhdas tuomitessasi.
8. Sinä tahdot totuutta salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
9. Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että tulisin lunta valkeammaksi.
11. Peitä kasvosi näkemästä minun syntejäni, pyyhi pois kaikki pahat tekoni.
12. Jumala, luo minuun puhdas sydän ja anna minulle uusi vakaa henki.
16. Päästä minut verenvioista, Jumala, minun autuuteni Jumala, että kieleni riemuitsisi vanhurskaudestasi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Seuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron