Jumalan Sanaa Huhtikuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 12.04.2019 06:48

    Kuva

2. Korinttolaiskirje 2
14. Kiitos olkoon Jumalalle, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!
15. Me olemme näet Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa.
16. Se on toisille kuoleman löyhkä kuolemaksi, toisille taas elämän tuoksu elämäksi. Kuka on tällaiseen kelvollinen?
17. Me emme ole kuten ne monet, jotka kaupittelevat Jumalan sanaa. Me julistamme sitä puhtaasta mielestä, tehden sen Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, Kristuksessa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.04.2019 07:02

    Kuva

2. Korinttolaiskirje 3
2. Te olette meidän kirjeemme, sydämiinne kirjoitettu kaikkien ihmisten nähtäväksi ja luettavaksi.
3. Onhan ilmeistä, että te olette Kristuksen kirje, meidän toimestamme kirjoitettu, ei musteella, vaan elävän Jumalan Hengellä, ei kivitauluihin, vaan ihmissydämiin.
4. Tällainen luottamus meillä on Kristuksen kautta Jumalaan.
5. Meillä ei tosin ole itsellämme kykyä ajatella jotakin, aivan kuin se tulisi meistä itsestämme, vaan se kyky, mikä meillä on, on Jumalasta,
6. Hän on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen. Sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.
17. Herra on Henki, ja missä on Herran Henki, siinä on vapaus.
18. Me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niin kuin muuttaa Herra, joka on Henki.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.04.2019 08:45

    Kuva

2. Korinttolaiskirje 4
5. Emmehän me julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
6. Jumala joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", loisti meidän sydämiimme, että Kristuksen kasvoissa loistava Jumalan kirkkaus levittäisi tuntemisensa valoa.
7. Tämä aarre on meillä kuitenkin saviastioissa, että tuo valtava voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.
10. Me kannamme aina Jeesuksen kuolemaa ruumiissamme, jotta Jeesuksen elämäkin tulisi meidän ruumiissamme näkyviin.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2019 07:08

    Kuva

2. Korinttolaiskirje 5
17. Jos siis joku on Kristuksessa, hän on uusi luomus. Vanha on kadonnut, ja uusi on tullut tilalle.
18. Kaikki tämä on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen palveluviran.
19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
20. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
21. Hänet, joka ei tiennyt synnistä, Jumala teki synniksi meidän sijastamme, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
2.Kor 6:1. Kristuksen työtovereina me kehotamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
2. Hän näet sanoo: "Oikealla hetkellä minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Nyt on oikea hetki, nyt on pelastuksen päivä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.04.2019 07:47

    Kuva

Jesaja 51
12 Minä, minä olen teidän lohduttajanne; mikä olet sinä, että pelkäät ihmistä, joka on kuolevainen, ihmislasta, jonka käy niinkuin ruohon,
13 ja unhotat Herran, joka on sinut tehnyt, joka on levittänyt taivaan ja perustanut maan, ja vapiset alati, kaiket päivät, sortajan vihaa, kun hän tähtää tuhotaksensa? Mutta missä on sortajan viha?
14 Pian päästetään kumaraan koukistunut vapaaksi kahleistaan: ei hän kuole, ei kuoppaan jää, eikä häneltä leipä puutu.
15 Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka liikutan meren, niin että sen aallot pauhaavat, jonka nimi on Herra Sebaot.
16 Ja minä olen pannut sanani sinun suuhusi, minä olen kätkenyt sinut käteni varjoon, pystyttääkseni taivaan ja perustaakseni maan ja sanoakseni Siionille: "Sinä olet minun kansani".
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.04.2019 07:25

    Kuva

Psalmit 10
1. Miksi, Herra, olet niin kaukana, miksi kätkeydyt ahdingon aikoina?
12. Nouse, Herra, kohota kätesi, Jumala! Älä unohda kurjia.
13. Miksi saa jumalaton pilkkata Jumalaa? Miten voi hän ajatella, ettet sinä rankaise?
14. Sinä olet sen nähnyt. Sinähän havaitset vaivan ja tuskan ja otat sen omiin käsiisi. Sinulle onneton uskoo asiansa, sinä olet orpojen auttaja.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.04.2019 07:19

    Kuva

Juudaksen kirje 1
17. Mutta te, rakkaat ystävät! Muistakaa, nämä sanat, mitä Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,
18. sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan.
19. Nämä ovat hajaannuksen aiheuttajia. He ovat sielullisia, Henkeä heillä ei ole.
20. Mutta te rakkaat ystävät, rakentukaa pyhimmässä uskossanne, rukoillen Pyhässä Hengessä.
21. Pysykää Jumalan rakkaudessa ja odottakaa Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta ikuiseksi elämäksi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.04.2019 11:38

    Kuva

Psalmit 116
1 Minä rakastan Herraa, sillä hän kuulee minun ääneni ja rukoukseni;
2 sillä hän on kallistanut korvansa minun puoleeni, ja minä huudan häntä avuksi kaiken elinaikani.
3 Kuoleman paulat piirittivät minut, tuonelan ahdistukset kohtasivat minua; minä jouduin hätään ja murheeseen.
4 Mutta minä huusin avukseni Herran nimeä: "Oi Herra, pelasta minun sieluni!"
5 Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.
6 Herra varjelee yksinkertaiset; minä olin viheliäinen, mutta hän auttoi minua.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.04.2019 10:00

    Kuva

Psalmit 86
8. Ei ole jumalien joukossa sinun vertaistasi, Herra, eikä ole vertaa sinun töillesi.
9. Kaikki kansat, jotka sinä olet luonut, tulevat ja kumartuvat edessäsi, Herra, ja kunnioittavat nimeäsi.
10. Sinä olet suuri ja teet ihmeitä, sinä ainoa olet Jumala.
11. Neuvo minulle tiesi, Herra, että minä vaeltaisin totuudessasi. Kiinnitä sydämeni siihen yhteen, että minä pelkäisin nimeäsi.
12. Kaikesta sydämestäni minä kiitän sinua, Herra, minun Jumalani, ja kunnioitan nimeäsi ainiaan.
13. Sinun armosi on suuri minua kohtaan: sinä olet pelastanut sieluni joutumasta alas tuonelaan.
15. Mutta sinä, Herra, olet laupias ja armahtava Jumala, pitkämielinen, suuri armossa ja totuudessa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.04.2019 09:48

    Kuva

Sananlaskut 30
4. Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on sitonut vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen Poikansa nimi. Tiedäthän sen?
5. Jokainen Jumalan sana on taattu. Hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.


Kol 3:16 Asukoon Kristuksen sana runsaasti keskuudessanne. Opettakaa ja neuvokaa toisianne kaikessa viisaudessa psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisena Jumalalle sydämissänne.
17 Mitä teettekin sanalla tai työllä, tehkää kaikki Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron