Jumalan Sanaa Elokuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.08.2019 09:02

    Kuva

Heprealaiskirje 1
5. Kenelle enkeleistä Jumala on koskaan sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"? Ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
6. Kun hän jälleen tuo Esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit."
10. Vielä: "Sinä, Herra, olet alussa maan perustanut, ja taivaat ovat sinun kättesi tekoja.
11. Ne katoavat, mutta sinä pysyt, ja ne kaikki vanhenevat kuin vaate.
12. Kuin viitan sinä ne käärit, kuin vaatteen, ja ne muuttuvat. Mutta sinä olet sama, eivätkä sinun vuotesi lopu."
13. Kenelle enkeleistä hän on koskaan sanonut: "Istu oikealle puolelleni, kunnes minä panen vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?
14. Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat osakseen autuuden?
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.08.2019 08:00

    Kuva

Heprealaiskirje 2
3. Kuinka me sitten voimme välttää rangaistuksen, jos emme välitä tuosta niin suuresta pelastuksesta, jonka Herra alkuaan julisti, ja joka saatettiin meille niiden vahvistamana, jotka olivat sen kuulleet,
4. Heidän kanssaan itse Jumala todisti tunnusmerkeillä, ihmeillä ja moninaisilla voimallisilla teoilla sekä jakamalla Pyhää Henkeä tahtonsa mukaan?
9. Hänet, Jeesuksen, joka vähäksi aikaa oli asetettu enkeleitä alemmaksi, me näemme kuolemansa kärsimyksen tähden kirkkaudella ja kunnialla seppelöidyksi, että hän Jumalan armosta olisi kaikkien puolesta maistanut kuolemaa.
11. Pyhittäjä ja pyhitettävät, ovat näet kaikki alkuisin yhdestä. Siksi hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi.
12. Hän sanoo: "Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä."
13. Taas: "Minä panen turvani häneen." Ja jälleen: "Tässä olen minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!"
17. Hänen oli tultava kaikessa veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen Ylimmäinen Pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 26.08.2019 08:00

    Kuva

Heprealaiskirje 3
1. Tämän tähden te pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osallisia, kiinnittäkää mielenne tunnustuksemme Apostoliin ja Ylimmäiseen Pappiin, Jeesukseen,
4. Jokainen talohan on jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala.
5. Mooses oli tosin "palvelijana uskollinen kaikissa Hänen talonsa asioissa todistukseksi myöhemmin sanottavasta.
6. Kristus taas on uskollinen Poikana, Hänen huoneensa haltijana. Hänen huoneensa olemme me, jos loppuun asti pidämme vahvana toivon rohkeuden ja kerskauksen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.08.2019 08:12

    Kuva

[Herra sanoo:] "Koska hän riippuu minussa kiinni, minä pelastan hänet. Minä suojelen häntä, koska hän tuntee minun nimeni.
Hän huutaa minua avukseen, ja minä vastaan hänelle. Minä olen hänen luonaan, kun hänellä on ahdistus. Minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S Ps 91:14,15
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.08.2019 08:56

    Kuva


Meidän Ylimmäinen Pappimme ei näet ole säälimätön meidän heikkouksiemme suhteen, sillä hän on ollut kaikessa kiusattu samalla tavalla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä.
Käykäämme sen tähden uskalluksella armon valtaistuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon avuksemme oikeaan aikaan.

Ihmiselämänsä päivinä hän äänekkäällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia Hänelle, joka voi pelastaa hänet kuolemasta. Hänen rukouksensa kuultiin hänen mielensä pyhyyden tähden.
Niin hän, vaikka oli Poika, oppi kuuliaisuuden siitä, mitä kärsi.
Tultuaan täydelliseksi hänestä tuli iäisen pelastuksen aikaansaaja kaikille, jotka ovat hänelle kuuliaiset.
Jumala nimittää häntä "Ylimmäiseksi Papiksi Melkisedekin järjestyksen mukaan".
Heprealaiskirje 4:15,16 5:7-10
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.08.2019 07:04

    Kuva

Heprealaiskirje 6
1. Jättäkäämme siis Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme uskossa aikuisiksi, ryhtymättä uudestaan laskemaan perustusta, joka on parannus kuolleista töistä, usko Jumalaan,
2. opit kasteista ja kätten päällepanemisesta, kuolleiden ylösnousemisesta ja ikuisesta tuomiosta.
3. Niin teemmekin, jos Jumala suo.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 30.08.2019 07:11

    Kuva

Hesekiel 18
30. Minä tuomitsen teidät, te Israelin heimo, kunkin hänen teittensä mukaan, sanoo Herra, Herra. Kääntykää, palatkaa pois kaikista synneistänne, ja älköön syntivelka tulko teille lankeemukseksi.
31. Hylätkää kaikki syntinne, joilla te olette rikkoneet, tehkää itsellenne uusi sydän ja uusi henki. Miksi te kuolisitte, Israelin kansa?
32. Eihän minulle ole mieleen kenenkään kuolema, sanoo Herra, Herra. Siis kääntykää, niin te saatte elää."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 31.08.2019 07:40

    Kuva

Heprealaiskirje 8
10 Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
11 Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.
12 Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä."
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron