Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 01.10.2019 07:38

    Kuva
Kuva

Johanneksen ilmestys 1
1. Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle näyttääkseen palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva. Hän antoi sen palvelijalleen Johannekselle lähettämänsä enkelin välityksellä.
2. Hän esittää siinä Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken näkemänsä.
3. Autuas se, joka profetian sanat lukee, ja autuaita ne, jotka sen kuulevat ja ottavat vaarin siihen kirjoitetusta, sillä aika on lähellä.
4. Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha Häneltä, joka on, joka oli ja joka on tuleva, ja niiltä seitsemältä Hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
5. ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, joka on kuolleista nousseitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hän rakastaa meitä ja on päästänyt meidät synneistämme verellään,
6. tehden meidät [armon] valtakunnaksi, ja papeiksi Jumalalleen ja Isälleen. Hänelle kunnia ja voima aina ja iäti! Aamen.
7. Katso, Hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät näkevät hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät. Kaikki maan sukukunnat vaikeroivat hänen tullessaan. Näin on käyvä, aamen.
8. "Minä olen A ja O, alku ja loppu", sanoo Herra Jumala, joka on, joka oli ja joka on tuleva, Kaikkivaltias.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 15.11.2019 07:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 02.10.2019 07:03

    Kuva

1. Tessalonikalaiskirje 5
5. Tehän olette kaikki valon lapsia ja päivän lapsia. Me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
6. Älkäämme siis nukkuko kuten muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
7. Ne, jotka nukkuvat, yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ovat yöllä juovuksissa.
8. Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit. Olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypäränämme pelastuksen toivo.
9. Eihän Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta.
10. Hän on kuollut meidän puolestamme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.
11. Rohkaiskaa ja rakentakaa siis toisianne, kuten teettekin.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 03.10.2019 07:46

    Kuva

Johanneksen ilmestys 2
25. Pitäkää vain, mitä teillä on, kunnes minä tulen.
26. Sille, joka voittaa ja loppuun asti suorittaa minun antamiani tehtäviä, minä annan vallan hallita kansoja.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 04.10.2019 06:27

    Kuva

Johanneksen ilmestys 3
8. Minä tiedän sinun tekosi. Minä olen avannut sinun eteesi oven, jota kukaan ei voi sulkea. Tosin sinun on voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut sanastani vaarin etkä ole kieltänyt nimeäni.
9. Minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia vaikka eivät ole, vaan valehtelevat. Minä panen heidät tulemaan ja kumartumaan sinun jalkojesi eteen tietäen, että minä rakastan sinua.
10. Koska sinä olet noudattanut minun kestävyyteen kutsuvaa sanaani, minäkin pidän sinusta huolen ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, mikä on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan siinä asuvia.
11. Minä tulen pian. Pidä kiinni siitä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi kruunuasi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 05.10.2019 09:52

    Kuva

"Sinä, meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan ylistyksen, kunnian ja voiman, sillä sinä olet luonut kaiken. Sinun tahdostasi kaikki on olemassa ja ovat luotu." U.S Ilm 4:11
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 06.10.2019 08:37

    Kuva

Johannes 16
7. Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen mene, Puolustaja ei tule teidän luoksenne. Mutta mentyäni minä lähetän hänet teille.
8. Kun hän tulee, hän näyttää maailmalle todeksi synnin, vanhurskauden ja tuomion:
9. synnin, koska he eivät usko minuun,
10. vanhurskauden, koska minä menen Isän luo, ettekä te enää näe minua,
11. tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
12. Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.
13. Kun hän, totuuden Henki, tulee, hän johtaa teidät kaikkeen totuuteen. Mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään, vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän julistaa teille.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 07.10.2019 06:39

    Kuva

Luukas 6
45. Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastaan esiin pahaa. Mitä sydän on täynnä, siitä suu puhuu.
46. Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?
47. Jokainen, joka tulee minun luokseni, kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan - minä osoitan teille, millainen hän on.
48. Hän on kuin mies, joka taloa rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle. Kun sitten tuli tulva, ja virta syöksähti sitä taloa vastaan, se ei voinut horjuttaa sitä, sillä se oli hyvini rakennettu.
49. Joka taas kuulee eikä tee, on kuin mies, joka perustusta panematta rakensi talonsa maan pinnalle. Virran syöksähtäessä sitä vastaan se sortui heti maahan, ja sen kukistuminen oli suuri."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 08.10.2019 07:37

    Kuva

Miika 6
8. Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä on hyvä, ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä on oikein, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?
9. Herran ääni huutaa kaupungille. Ymmärtävyyttä on, että sinun nimestäsi peljätään. Totelkaa vitsaa ja häntä, joka on sen määrännyt.
11. Olisinko minä puhdas, jos minulla olisi väärä vaaka ja kukkarossa petolliset punnuskivet?
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 09.10.2019 06:29

    Kuva

Efesolaiskirje 5
11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
12 Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
14 Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"
15 Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,
16 ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
17 Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 10.10.2019 06:32

    Kuva

Psalmit 5
3. Kuuntele huutoni ääntä, Kuninkaani ja Jumalani, sillä sinua minä rukoilen.
4. Herra, aamulla sinä kuulet ääneni, aamulla minä tuon pyyntöni sinulle, uhraan ja odotan.
5. Sinä et ole Jumala, jolle jumalattomuus kelpaa. Paha ei saa asua luonasi.
8. Mutta sinun suuresta armostasi minä saan tulla huoneeseesi, pelossasi kumartaa pyhäkköösi päin.
12. Iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, riemuitkoot he ainiaan. Sinä suojelet niitä, jotka rakastavat sinun nimeäsi.
13. Sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, suojaat häntä armollasi kuin kilvellä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Seuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron