Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 10.11.2019 10:25

    Kuva

Herra hallitsee iäti. Hän on pystyttänyt istuimensa jakaakseen oikeutta.
Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, hallitsee kansoja oikeuden mukaan.
Herra on sorretun turva, suoja ahdingon aikoina.
Sinuun turvaavat ne, jotka tuntevat nimesi. Sinä, Herra, et hylkää niitä, jotka sinua etsivät.
Veisatkaa kiitosta Herralle, joka asuu Siionissa, julistakaa kansojen keskuudessa hänen suuria tekojaan.
Herra on tehnyt itsensä tunnetuksi, on toteuttanut tuomionsa, kietonut jumalattoman omien kättensä tekoihin.
Välisoitto. Sela.
Jumalattomat joutuvat tuonelaan, kaikki kansat, jotka unhottavat Jumalan.
Köyhää ei unohdeta iäksi, eikä kurjien toivo huku ainiaaksi.
Nouse, Herra, älä salli ihmisten uhitella. Tuomittakoon kansat kasvojesi edessä.
Saata, Herra, heidät pelon valtaan. Tietäkööt kansat olevansa vain ihmisiä. Sela.
Miksi, Herra, olet niin kaukana, miksi kätkeydyt ahdingon aikoina?
Jumalattomat sortavat häikäilemättä köyhiä, punovat heille juonia.
Jumalaton rehentelee himoillaan, ja kiskuri kiroaa, pilkkaa Herraa.
Sinä olet sen nähnyt, sinähän havaitset vaivan ja tuskan, ja otat sen omiin käsiisi. Sinulle onneton uskoo asiansa, sinä olet orpojen auttaja.
Psalmit 9:8-12 17-21 Ps 10:1-3,14
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 11.11.2019 07:38

    Kuva

2. Aikakirja 20
14 Ja Herran Henki tuli seurakunnan keskellä Jahasieliin, Sakarjan poikaan, joka oli Benajan poika, joka Jegielin poika, joka Mattanjan poika, leeviläisen, joka oli Aasafin jälkeläisiä,
15 ja hän sanoi: "Kuunnelkaa, kaikki te Juudan miehet ja Jerusalemin asukkaat ja sinä kuningas Joosafat. Näin sanoo teille Herra: Älkää peljätkö älkääkä arkailko tätä suurta joukkoa, sillä sota ei ole teidän, vaan Jumalan.
16 Menkää huomenna heitä vastaan. Katso, he nousevat silloin Siisin solaa pitkin, ja te kohtaatte heidät laakson päässä, itäänpäin Jeruelin erämaasta.
17 Mutta silloin ei ole teidän asianne taistella. Astukaa esiin, seisokaa ja katsokaa, kuinka Herra pelastaa teidät, Juuda ja Jerusalem. Älkää peljätkö älkääkä arkailko; menkää huomenna heitä vastaan, ja Herra on oleva teidän kanssanne."
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 12.11.2019 09:12

    Kuva

5. Mooseksen kirja 8
5. Tiedä siis sydämessäsi, että Herra, sinun Jumalasi, kasvattaa sinua, niin kuin isä kasvattaa poikaansa.
6. Noudata Herran, sinun Jumalasi, käskyjä, vaella hänen teitään ja pelkää häntä.
19. Mutta jos sinä unohdat Herran, sinun Jumalasi, ja antaudut palvelemaan vieraita jumalia, palvelet niitä ja kumarrat niitä,
niin minä vakuutan teille tänä päivänä, että te peräti tuhodutte.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.11.2019 07:42

    Kuva

2. Pietarin kirje 1
16. Me emme ole seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olemme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
17. Hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon olen mieltynyt."
18. Tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, ollessamme hänen kanssaan pyhällä vuorella.
19. Sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana. Te teette hyvin, jos pitäydytte siihen, kuin pimeässä paikassa loistavaan lamppuun, kunnes päivä valkenee ja Kointähti koittaa teidän sydämissänne.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.11.2019 09:06

    Kuva

Galatalaiskirje 1
10. Etsisinkö nyt ihmisten hyväksymistä vai Jumalan? Tai pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin mielyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
11. Minä teen teille tiettäväksi, veljet, että julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista.
12. En ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan olen saanut sen Jeesus Kristus ilmestyksen kautta.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.11.2019 07:45

    Kuva

1. kirje Timoteukselle 4
10. Mehän näemme vaivaa ja kilvoittelemme siksi, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten Vapahtaja, varsinkin uskovien.
11. Tätä käske ja opeta.
12. Älköön kukaan väheksykö sinua nuoruuttasi vuoksi. Ole uskovaisten esikuva puheessa, vaelluksessa, rakkaudessa, uskossa, puhtaudessa.
13. Lue [seurakunnalle pyhiä kirjoituksia], kehota ja opeta ahkerasti, kunnes tulen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.11.2019 10:44

    Kuva

1. Pietarin kirje 1
21. Hänen kauttaan te uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne on myös toivo Jumalaan.
22. Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä.
23. Tehän olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
24. Sillä: "kaikki ihmiset on kuin ruoho, ja kaikki heidän kauneutensa kuin ruohon kukka. Ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee,
25. mutta Herran sana pysyy iäti". Tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.11.2019 11:31

    Kuva

Matteus 25
31. "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32. Hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, kuten paimen erottaa lampaat vuohista.
33. Lampaat hän asettaa oikealle puolelleen, ja vuohet vasemmalle.
34. Sitten Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, te Isäni siunaamat, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
40. Kuningas vastaa heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41. Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen ikuiseen tuleen, joka on valmistettu Perkeleelle ja hänen enkeleilleen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.11.2019 07:39

    Kuva

Juudaksen kirje 1
20. Mutta te, rakkaat ystävät, rakentukaa pyhimmässä uskossanne, rukoillen Pyhässä Hengessä.
21. Pysykää Jumalan rakkaudessa, ja odottakaa Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta ikuiseksi elämäksi.
24. Jumala voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen.
25. Hänelle, ainoalle Jumalalle ja Pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, olkoon kunnia, majesteettius, voima ja valta ennen kaikkia aikoja, nyt ja iäti! Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.11.2019 08:22

    Kuva

1. Korinttolaiskirje 3
9. Me olemme Jumalan työtovereita. Te olette Jumalan viljelysmaa, Jumalan rakennus.
10. Jumalalta saamani armon mukaan minä olen viisaana päärakentajana laskenut perustuksen, ja toinen rakentaa sille. Mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa.
11. Muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä on pantu, ja se on Jeesus Kristus.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron