Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.11.2019 07:41

    Kuva

Matteus 22
9. Menkää teiden risteyksiin ja kutsukaa häihin keitä tapaatte.'
10. Palvelijat menivät ulos teille ja kokosivat kaikki, keitä vain tapasivat, sekä pahat että hyvät, ja häähuone tuli täyteen häävieraita.
11. Mennessään katsomaan häävieraita kuningas näki siellä miehen, joka ei ollut pukeutunut häävaatteisiin.
12. Hän sanoi tälle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle ilman häävaatteita?' Mies ei saanut sanaa suustaan.
13. Kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristely.
14. Sillä monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja*."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S

14.*Valittuja ovat ne, jotka parannuksen ja uskon kautta käyvät sisälle armonvaltakuntaan, saaden lahjavanhurskauden ja pyhityksen puvun, ja pysyvät uskollisena loppuun asti.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.11.2019 08:55

    Kuva

Jesaja 49
13 Riemuitkaa, te taivaat, iloitse, sinä maa, puhjetkaa riemuun, te vuoret, sillä Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa.
14 Mutta Siion sanoo: "Herra on minut hyljännyt, Herra on minut unhottanut".
15 Unhottaako vaimo rintalapsensa, niin ettei hän armahda kohtunsa poikaa? Ja vaikka he unhottaisivatkin, minä en sinua unhota.
16 Katso, kätteni hipiään olen minä sinut piirtänyt, sinun muurisi ovat aina minun edessäni.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.11.2019 08:00

    Kuva

Heprealaiskirje 10
35. Älkää siis luopuko uskonne rohkeasta luottamuksesta, jonka palkka on suuri.
36. Te tarvitsette kestävyyttä tehdäksenne Jumalan tahdon ja saadaksenne sen, mikä on luvattu.
37. Sillä "vähän, aivan vähän aikaa vielä, niin tulee Hän, joka on tuleva, eikä viivyttele."
38. "Mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta." Jos hän vetäytyy pois, minun sieluni ei mielisty häneen.
39. Me emme kuitenkaan ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.11.2019 10:44

    Kuva

Markus 13:13,31,37
Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.11.2019 08:51

    Kuva

Psalmit 24
1. Daavidin psalmi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja siinä asuvat.
2. Hän on perustanut sen meriä ylemmä, vahvistanut sen virtojen ylemmäksi.
3. Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassaan?
4. Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halua turhuutta eikä vanno väärin.
5. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.11.2019 07:57

    Kuva
2. kirje Timoteukselle 1
7. Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja raittiuden Hengen.
8. Älä siis häpeä todistusta Herrastamme äläkä minua, hänen vankiaan. Kärsi kanssani vaivaa evankeliumin tähden, sen mukaan kuin Jumala antaa voimaa.
9. Hän on pelastanut ja kutsunut meidät pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman suunnitelmansa ja armonsa mukaan. Se oli annettu meille Kristuksessa Jeesuksessa ennen aikojen alkua,
10. mutta on nyt saatettu ilmi meidän Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta. Hän on kukistanut kuoleman ja tuonut valoon elämän ja katoamattomuuden evankeliumin välityksellä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 26.11.2019 09:10

    Kuva

Jeremia 17
9. Petollinen on sydän yli kaiken ja pahanilkinen. Kuka voi sen tuntea?
10. Minä, Herra, tutkin sydämet, koettelen sisimmät, antaen kullekin hänen vaelluksensa ja tekojensa mukaan.
11. Kuin peltokana, joka hautoo, mitä ei ole muninut, on rikkautta vääryydellä hankkiva. Päiviensä puolivälissä hänen täytyy se jättää, ja hänen loppunsa on houkan loppu."
12. Kunnian valtaistuin, korkea ikiajoista, on pyhäkkömme paikka!
13. Israelin toivo, sinä Herra! Kaikki, jotka sinut hylkäävät, joutuvat häpeään. "Jotka minusta luopuvat, kirjoitetaan tomuun. Sillä he ovat hylänneet elävän veden lähteen, Herran."
14. Paranna minut, Herra, niin minä parannun, auta minua, niin olen autettu. Sinua yksin minä ylistän.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.11.2019 07:44

    Kuva

Roomalaiskirje 8
33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
35 Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
36 Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.11.2019 08:22

    Kuva

Heprealaiskirje 12
28 Sentähden, koska me saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitolliset ja siten palvelkaamme Jumalaa, hänelle mielihyväksi, pyhällä arkuudella ja pelolla;
29 sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.11.2019 07:23

    Kuva

Johannes 12
42 Kuitenkin useat hallitusmiehistäkin uskoivat häneen, mutta fariseusten tähden he eivät sitä tunnustaneet, etteivät joutuisi synagoogasta erotetuiksi.
43 Sillä he rakastivat ihmiskunniaa enemmän kuin Jumalan kunniaa.
44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
45 Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron