Jumalan Sanaa Tammikuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Tammikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 31.01.2020 07:58

    Kuva

Jesaja 45
15. Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.
18. Näin sanoo Herra, joka loi taivaan. Hän on Jumala, joka valmisti maan ja teki sen. Hän sen vahvisti, eikä hän sitä autioksi luonut. Asuttavaksi hän sen valmisti: Minä olen Herra, eikä ole muuta [Jumalaa].
19. En minä ole puhunut salassa, en maan pimeässä paikassa. En ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: Etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä on oikein.
20. Kokoontukaa ja tulkaa, lähestykää kaikki, te kansakuntien henkiinjääneet. Eivät mitään ymmärrä ne, jotka kantavat puukuviaan ja rukoilevat jumalaa, joka ei voi auttaa.
21. Ilmoittakaa ja esittäkää asianne. Neuvotelkoot he keskenään: Kuka on tämän julistanut muinaisuudesta asti, aikoja sitten ilmoittanut? Enkö minä, Herra! Ei ole muuta [ Jumalaa]. Ei ole muuta vanhurskasta ja auttavaa Jumalaa kuin minä.
22. Kääntykää minun puoleeni ja antakaa pelastaa itsenne, kaikki maan ääret, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.
23. Minä olen vannonut itseni kautta, suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni on kaikkien polvien notkistuttava, minulle jokaisen kielen vannottava valansa.
24. Minusta on sanottava: Ainoastaan Herrassa on vanhurskaus ja voima. Hänen luokseen tulevat häveten kaikki, jotka ovat palaneet vihasta häntä vastaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron