Jumalan Sanaa Huhtikuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.04.2020 08:41

    Kuva

Roomalaiskirje 5
1. Koska me siis olemme uskosta vanhurskautettuja, olkoon meillä rauha Jumalan kanssa Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
6. Sillä meidän vielä ollessamme heikot Kristus ajan koittaessa kuoli jumalattomien puolesta.
8. Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että meidän vielä ollessamme syntisiä Kristus kuoli meidän puolestamme.
9. Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.
10. Jos me vielä ollessamme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me nyt sovitettuina pelastumme hänen elämänsä kautta.
11. Eikä vaan sitä, vaan me myös kerskaamme Jumalassa Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta olemme saaneet sovituksen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2020 08:45

    Kuva

Johannes 17
9. Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta en rukoile, vaan niiden puolesta, jotka sinä olet antanut minulle, koska he ovat sinun.
10. Kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun, ja minä olen kirkastettu heissä.
11. Minä en ole enää maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun luoksesi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niin kuin mekin.
14. Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niin kuin minäkään en ole maailmasta.
15. En pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahasta.
16. He eivät ole maailmasta, kuten minäkään en ole maailmasta.
17. Pyhitä heidät totuudessa. Sinun sanasi on totuus.
19. Minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että hekin olisivat totuudessa pyhitetettyjä.
20. Minä en kuitenkaan rukoile vain näiden puolesta, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
21. että he kaikki olisivat yhtä, kuten sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin olisivat meissä, että maailma uskoisi, sinun lähettäneen minut.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.04.2020 07:37

    Kuva

2. Korinttolaiskirje 13
4. Kun hän oli heikko, hänet ristiinnaulittiin, mutta hän elää Jumalan voimasta. Mekin olemme heikkoja hänessä, mutta me elämme hänen kanssaan Jumalan voimasta teitä kohtaan.
5. Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa. Tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, ette kestä koetusta.
11. Lopuksi, veljet, iloitkaa, valmistukaa [palveluksen työhön], ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva kanssanne.
14. Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.04.2020 08:12

    Kuva

Apostolien teot 1
6 Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"
7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".
9 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.04.2020 08:58

    Kuva

Psalmit 86
3. Ole minulle armollinen, Herra, sillä kaiken päivää minä huudan sinua avukseni.
4. Ilahuta palvelijasi sielu, sillä sinun puoleesi, Herra, minä ylennän sydämeni.
5. Sinä, Herra, olet hyvä ja annat anteeksi, suuri armossa kaikille, jotka sinua avukseen huutavat.
6. Ota, Herra, korviisi rukoukseni, tarkkaa anomiseni ääntä.
7. Hätäni päivänä minä huudan sinua avukseni, sillä sinä vastaat minulle.
8. Ei ole jumalien joukossa sinun vertaistasi, Herra, eikä ole vertaa sinun töillesi.
11. Neuvo minulle tiesi, Herra, että minä vaeltaisin totuudessasi. Kiinnitä sydämeni siihen yhteen, että minä pelkäisin nimeäsi.
12. Kaikesta sydämestäni minä kiitän sinua, Herra, minun Jumalani, ja kunnioitan sinun nimeäsi ainiaan.
13. Sinun armosi on suuri minua kohtaan, sinä olet pelastanut sieluni joutumasta alas tuonelaan.
15. Mutta sinä, Herra, olet laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen, suuri armossa ja totuudessa.
16. Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, anna voimasi palvelijallesi, auta palvelijattaresi poikaa.
17. Anna minulle merkki, joka lupaa hyvää. Vihaajani nähkööt häpeäkseen, että sinä, Herra, autat ja lohdutat minua.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.04.2020 09:50

    Kuva

Psalmit 25
4 Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.
5 Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää.
8 Hyvä ja vakaa on Herra; sentähden hän neuvoo syntiset tielle.
9 Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä.
12 Kuka on se mies, joka Herraa pelkää-sen hän neuvoo tielle, joka hänen on valittava.
13 Hänen sielunsa saa nauttia hyvää, ja hänen jälkeläisensä perivät maan.
17 Minun sydämeni pakahtuu tuskasta; päästä minut ahdistuksistani.
18 Katso minun kurjuuttani ja vaivaani, anna kaikki minun syntini anteeksi.
20 Varjele minun sieluni ja pelasta minut. Älä salli minun tulla häpeään, sillä sinuun minä turvaan.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.04.2020 09:12

    Kuva

1. kirje Timoteukselle 2
1. Ennen kaikkea kehotan anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
2. kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikin tavoin hurskaasti ja arvokkaasti.
3. Tämä on hyvää ja otollista Jumalalle, Vapahtajallemme,
4. joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
5. Jumala on yksi, yksi on Välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
6. joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien puolesta, siitä on todistus annettava aikanaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.04.2020 08:46

    Kuva

2. Aikakirja 7
12. Herra ilmestyi hänellelle yöllä ja sanoi hänelle: "Minä olen kuullut sinun rukouksesi ja valinnut tämän paikan uhrieni paikaksi.
13. Jos minä suljen taivaan, niin ettei tule sadetta, jos käsken heinäsirkkojen syödä maata tai jos lähetän ruton kansaani,
14. mutta minun kansani, joka on otettu nimiini, nöyrtyy, ja he rukoilevat, etsivät minun kasvojani ja kääntyvät pahoilta teiltään, niin minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi.
15. Minun silmäni ovat avoinna, ja korvani tarkkaavat rukouksia tässä paikassa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.04.2020 09:11

    Kuva

1. Pietarin kirje 5
7. Heittäkää kaikki murheenne Hänen hoitoonsa, sillä hän pitää teistä huolen.
8. Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, Perkele, käy ympäri kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet hän voisi niellä.
9. Vastustakaa häntä lujina uskossa tietäen, että samat kärsimykset teidän veljiennekin on maailmassa kestettävä.
10. Kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iäiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teitä valmistava, tukeva, vahvistava ja lujittava.
11. Hänen olkoon valta aina ja iäti! Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.04.2020 08:59

    Kuva

Efesolaiskirje 5
1. Olkaa siis Jumalan seuraajia, niin kuin rakkaat lapset.
2. Vaeltakaa rakkaudessa, kuten Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi".
8. Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valo Herrassa. Vaeltakaa valon lapsina.
9. Kaikkinainen hyvyys, vanhurskaus ja totuus on valon hedelmää.
10. Tutkikaa, mikä on Herran tahdon mukaista.
15. Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte, ei tyhmien, vaan viisaiden tavoin.
16. ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron