Jumalan Sanaa Toukokuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 12.05.2020 08:57

    Kuva

Johanneksen ilmestys 14
6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
8 Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.05.2020 08:12

    Kuva

Matteus 4
1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
2 Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
3 Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi".
4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."

15 "Sebulonin maa ja Naftalin maa, meren tie, Jordanin tuonpuoleinen maa, pakanain Galilea-
16 kansa, joka pimeydessä istui, näki suuren valkeuden, ja jotka istuivat kuoleman maassa ja varjossa, niille koitti valkeus".
17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.05.2020 06:40

    Kuva

Job 19
25. Kuitenkin: Minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä Hän on seisova multien päällä.
26. Kun tämä nahka on yltäni raastettu ja olen ruumiistani irti, minä saan nähdä Jumalan.
27. Olen näkevä hänet apunani. Silmäni saavat nähdä hänet, eikä hän ole outo. Tätä sydämeni ikävöi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.05.2020 07:10

    Kuva

Kolossalaiskirje 3
1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.
3 Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa;
23 Kaikki, mitä teette, se tehkää sydämestänne, niinkuin Herralle eikä ihmisille,
24 tietäen, että te saatte Herralta palkaksi perinnön; te palvelette Herraa Kristusta.
25 Sillä se, joka tekee väärin, on saava takaisin, mitä on väärin tehnyt; ja henkilöön ei katsota.
Raamattuu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.05.2020 09:44

    Kuva

Pelasta minut, Jumala, sillä vedet käyvät sieluuni asti.
Minä olen vajonnut syvään, pohjattomaan liejuun, olen joutunut vetten syvyyksiin, ja virta tulvii päälleni.
Olen väsynyt huutamisesta, kurkkuni kuivettuu, silmäni ovat rauenneet odottaessani Jumalaani.

Jumala, sinä tunnet minun tyhmyyteni, eivätkä vikani ole sinulta salassa.
Älä anna minussa joutua häpeään niiden, jotka odottavat sinua, Herra, Herra Sebaot. Älä salli minussa pettyä niiden, jotka etsivät sinua, Israelin Jumala.

Mutta otollisella ajalla minä rukoilen sinua, Herra Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.
Päästä minut loasta, etten siihen vajoa, auta, että pääsen vihollisistani ja syvistä vesistä.
Älä anna vesitulvan upottaa minua, syvyyden minua niellä ja kuilun sulkea suutaan päälleni.
Vastaa minulle, Herra, sillä sinun armosi on hyvä. Käänny puoleeni suuressa laupeudessasi.
Älä peitä kasvojasi palvelijaltasi, sillä minä olen ahdistuksessa. Joudu, vastaa minulle.


Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät. Ne, joille sinun apusi on rakas, sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Jumala!"
Minä olen kurja ja köyhä. Jumala, riennä minun luokseni. Sinä olet apuni ja vapauttajani. Herra, älä viivy.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Psalmit 69:2-4,6,7,14-18 70:5,6
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.05.2020 08:24

    Kuva


Nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
Herra ei viivytä lupauksensa täyttämistä, kuten jotkut pitävät sitä viivyttelemisenä. Hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo kenenkään joutuvan kadotukseen, vaan että kaikki tulisivat parannukseen.
Herran päivä on tuleva kuin varas. Silloin taivaat katoavat pauhinalla, alkuaineet hajoavat kuumuudesta, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen sulavat ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat!
Hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
Kun te, rakkaat ystävät, tätä odottatte, pyrkikää siihen, että Herra havaitsisi teidät tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, ja teillä olisi hänen rauhansa.
Kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänelle kunnia nyt ja ikuisuuden päivään asti. Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
2. Pietarin kirje 3:7,9-14,18
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.05.2020 06:39

    Kuva

Luukas 16
15. Jeesus sanoi heille: "Te olette olevinanne ihmisten edessä hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Mikä ihmisten kesken on korkeaa, se on Jumalan edessä inhottavaa.
16. Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti. Siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja kukin pyrkii siihen hartaasti anoen.
17. Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat kuin yksikään lain piirto häviää.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.05.2020 08:17

    Kuva

1. Johanneksen kirje 3
7. Lapset, älkää antako kenenkään eksyttää itseänne. Joka elää ja toimii vanhurskaasti, on vanhurskas.
8. Syntiä jatkuvasti tekevä, on Perkeleestä, sillä Perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjiksi perkeleen teot.
9. Kukaan Jumalasta syntynyt ei tee [jatkuvasti] syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei saata elää synnin harjoittajana, koska on Jumalasta syntynyt.
10. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä Perkeleen lapsia. Kuka tahansa ei elä vanhurskauden tekijänä, ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei rakasta veljeään.
13. Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma vihaa teitä.
19. Siitä me tiedämme, että olemme totuudesta, ja saatamme Hänen edessään rauhoittaa sydämemme sillä,
20. että jos sydämemme syyttää meitä, Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.
21. Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, meillä on turvallinen luottamus Jumalaan,
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.05.2020 08:31

    Kuva

5. Mooseksen kirja 32
1 "Kuunnelkaa, te taivaat, kun minä puhun, ja kuulkoon maa minun suuni sanat!
2 Sateena pisaroikoon minun opetukseni, kasteena valukoon puheeni niinkuin vihma vihannalle, niinkuin sadekuuro ruohikolle.
3 Sillä minä julistan Herran nimeä; antakaa kunnia meidän Jumalallemme.
4 Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.05.2020 10:07

    Kuva

Jospa sinäkin valmistaisit sydämesi ja ojentaisit kätesi hänen puoleensa!
Mutta jos kädessäsi on vääryys, heitä se kauas äläkä anna petoksen asua majoissasi!
Niin sinä saat kohottaa kasvosi ilman häpeän tahraa, olet kuin vaskesta valettu etkä mitään pelkää.
Kuka kaikista näistä ei tietäisi, että Herran käsi on tämän tehnyt,
hänen, jonka kädessä on kaiken elävän sielu ja kaikkien ihmisolentojen henki?"
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Job 11:13-15 12:9,10
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron