Kaikki tulee minulta

Kaikki tulee minulta

ViestiKirjoittaja Maila » 19.02.2018 04:55


Kaikki tulee minulta


(Suomenn. Verlag: "GROSSE FREUDE"
Beatenberg, Schweiz, luvalla.)
HELSINGIN RAAMATTUKOULU.


Meidän vaikeutemme ovat
Jumalan tilaisuuksia

Lapseni, minulla on sinulle jotain sanomista. Kuiskaan sen hiljaa korvaasi. Katso, miten ihmeellinen valo pääsee silloin loistamaan elämäsi pimeyteen ja myrskyyn.

Sanon vain kolme sanaa, mutta anna niiden tunkea syvälle sydämeesi ja rauhoittaa levottomuutesi.


KAIKKI TULEE MINULTA.

Oletko koskaan ajatellut, että kaikki mikä huolestuttaa sinua huolestuttaa myös minua? Sillä

"joka sinuun koskee, se koskee hänen silmäteräänsä." Sak. 2:8.

Muista aina kiusauksissa ollessasi kun vihollinen hyökkää myrskytuulen tavoin päällesi, että minä olen sen sallinut. Miksi? Vasta silloin, kun olet heikko, tarvitset minun voimaani. Olet turvattu vain silloin, kun annat minun taistella puolestasi.

Puristavatko sinua olosuhteesi? Minä olen sen sallinut. Minä olen olosuhteitten Herra. Sinun ympäristösi, sinun lähimmäisesi toteuttavat vain minun tahtoani.

Onko sinulla taloudellisia vaikeuksia? Onko sinulla vaikeata selviytyä niistä? Minä olen sallinut sen. Minä olen vastuussa sinun rahoistasi, minä tahdon, että sinä raha-asioissasi käännyt puoleeni ja olet näin avustani riippuvainen. Minun mahdollisuuteni ovat rajattomat. Fil. 4:19. Minä tahdon näyttää sinulle, että minun lupaukseni pitävät.

Oletko joutunut elämäsi yöhön? Senkin olen sallinut.

"Minä olen kipujen mies ja sairauden tuttava." Jes. 53:3.

Minä järjestin niin, että jäit ilman maallista lohdutusta, ja kääntyisit minun puoleeni. Sillä silloin saisit iankaikkisen lohdutuksen. 2 Tess. 2:16.

Ehkäpä ystäväsi petti sinut? Juuri hän, jolle olit avannut sydämesi? Senkin minä sallin tapahtua. Minä annoin tämän pettymyksen tulla kohdallesi, opettaakseni sinulle, että olen paras ystäväsi.

Ovatko kaikki suunnitelmasi epäonnistuneet? Oletko alakuloinen ja väsynyt? Senkin olen sallinut tapahtua, sillä sinä teit omat suunnitelmasi ja sitten pyysit niille minun siunaustani. Mutta minä tahdon suunnitella puolestasi. Silloin minä myös kannan vastuun. Sillä

"Tämä tehtävä on sinulle liian raskas, etkä sinä voi sitä yksinäsi toimittaa." 2 Moos. 18:18.

Sinä olet ainoastaan ase minun kädessäni.

Ehkäpä tahdoit tehdä jotain suurta minulle ja jouduitkin sairasvuoteelle? Senkin minä sallin tapahtua. Aikasi oli niin varattu, etten millään tavoin saanut sinua kuuntelemaan, tahtoessani uskoa sinulle syvimpiä salaisuuksiani.

"Nekin palvelevat, jotka vain seisovat ja odottavat." Monet parhaat työntekijäni siirrän pois aktiivisesta palveluksesta, jotta he oppisivat käyttämään rukouksen asetta.

Kutsuttiinko sinut ehkä odottamatta vaikeaan ja vastuulliseen tehtävään? Luota minuun. Minä luotan sinuun niin paljon, että voin antaa sinulle kannettavaksi vaikeuksiakin,

"sillä Herra, sinun Jumalasi on siunaava sinua kaikissa töissäsi, kaikessa, mihin ryhdyt." 5Moos. 15:10.

Tänään lasken käsiisi astian täynnä Pyhän Hengen öljyä. Käytä sitä runsaasti, lapseni. Anna kaikkien olosuhteitten, mihin joudut, jokaisen haavoittavan sanan, jokaisen ärsyttävän keskeytyksen suunnitelmissasi, jokaisen oman heikkoutesi paljastumisen tulla kosketuksiin tämän pyhän öljyn kanssa. Tuskaa aiheuttava kärki taittuu, kun opit näkemään minut kaikessa. Siksi

"Painakaa sydämiinne kaikki ne sanat, jotka minä tänä päivänä sanon... sillä ei ole se turha sana, joka ei koskisi teitä, vaan siinä on teidän elämänne."

5. Moos. 32:46-47.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Paluu Isän sydämeltä, rohkaisukseksi, virvoitukseksi.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron