Jumalan Sanaa Heinäkuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 01.07.2019 09:43

    Kuva
Kuva
Kolossalaiskirje 4
2. Olkaa rukouksessa kestäviä ja siinä kiittäen valvokaa.
3. Rukoilkaa samalla meidänkin puolestamme, että Jumala avaisi meille sanan oven puhuaksemme Kristuksen salaisuutta
- Hänen tähtensä olen vankina -
4. että sitä julistaisin, niin kuin minun tulee puhua.
5. Vaelluksessanne olkaa viisaita [uskovien piirin] ulkopuolella olevia kohtaan, ja käyttäkää hyväksenne oikeaa hetkeä.
6. Olkoon puheenne aina suloista, suolalla höystettyä, ja tietäkää, kuinka teidän tulee kullekin vastata.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 02.07.2019 09:09

    Kuva

1. Tessalonikalaiskirje 2
2. Vaikka me, kuten tiedätte, ennen sitä olimme kärsineet Filippissä, jossa meitä oli pahoinpidelty, meillä oli kuitenkin Jumalan antamaa rohkeutta puhua teille evankeliumia, suurten vaikeuksien keskellä.
3. Kehoituspuheemme ei lähde eksymyksestä ja epäpuhtaasta mielestä, eikä se ole kavaluudessa esitettyä.
4. Kuten Jumala on pitänyt meitä kelpaavina siihen, että meille on uskottu evankeliumi, niin me puhumme, emme, ihmisiä mielistellen, vaan kelvataksemme Jumalalle, joka tutkii sydämemme.
10. Te olette meidän todistajamme, ja Jumala, kuinka me olimme teitä uskovia kohtaan pyhiä, oikeamielisiä ja nuhteettomia.
11. Samoin te tiedätte, kuinka me, kuin isä lapsiaan, kehoitimme ja rohkaisimme teitä itsekutakin.
12. Me kehoitimme, muistutimme ja terotimme teidän mieliinne, miten teidän tulee vaeltaa Jumalan tahdon mukaisesti, hänen, joka kutsuu teidät valtakuntaansa ja kirkkauteensa.
13. Siksi me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te, otitte vastaan meiltä saamanne Jumalan sanan, ette ihmisten sanana, vaan, niin kuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä uskovissa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 03.07.2019 09:42

    Kuva

Herra antakoon teille yhä enemmän ja runsaammin rakkautta toisianne ja kaikkia kohtaan, kuten meilläkin on teitä kohaan.
Hän vahvistakoon sydämenne nuhteettomiksi pyhyydessä Jumalamme ja Isämme edessä, kun Herramme Jeesus tulemuksessa, kun Herramme saapuu kaikkien pyhiensä kanssa.1. Tess 3:12,13
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 04.07.2019 11:14

    Kuva


1. Tessalonikalaiskirje 4
1. Sitten vielä, veljet, me pyydämme ja kehoitamme teitä Herrassa Jeesuksessa: Kuten olette oppineet meiltä, miten teidän on vaellettava ja oltava Jumalantahdon mukaisia - niin kuin vaellattekin - että varttuisitte siinä yhä enemmän.
2. Tehän tiedätte, mitkä käskyt me olemme antaneet teille Herran Jeesuksen kautta:
3. Jumalan tahto on, että olette elämässänne pyhiä, ja kartatte haureutta,
4. että kukin teistä ottaa itselleen puolison pyhyydessä ja kunniassa,
5. ei himon kiihkossa kuten pakanat, jotka eivät tunne Jumalaa.
6. Älköön kukaan sortako veljeään älköönkä tuottako hänelle vahinkoa missään asiassa, sillä Herra on kaiken tämän rankaisija, kuten aiemminkin olemme teille sanoneet ja todistaneet.
7. Jumala ei ole kutsunut teitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen.
8. Kuka tahansa hylkää [nämä ohjeet], ei hylkää ihmistä, vaan Jumalan, joka myös antaa teihin Pyhän Henkensä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 06.07.2019 09:23

    Kuva

Valitusvirret 3
20. Sinä kyllä muistat sen, että minun sieluni on alaspainettu.
21. Tämän minä painan sydämeeni, sen tähden minä toivon.
22. Herran armoa on, ettemme ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppuneet:
23. ne on uudet joka aamu, ja suuri on sinun uskollisuutesi.
24. Minun osani on Herra, sanoo minun sieluni. Sen tähden minä panen toivoni häneen.
25. Hyvä on Herra häntä odottaville, sielulle, joka häntä etsii.
26. Hyvä on hiljaisuudessa toivoa Herran apua.
40. Koetelkaamme teitämme, tutkikaamme niitä ja kääntykäämme Herran puoleen.
41. Kohottakaamme sydämemme ja kätemme Jumalan puoleen, joka on taivaassa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 07.07.2019 07:14

    Kuva

Jeremia 2
8. Papit eivät kysyneet: 'Missä on Herra?' Lainkäyttäjät eivät minua tunteneet, ja paimenet luopuivat minusta. Profeetat ennustivat Baalin nimissä ja seurasivat epäjumalia, jotka eivät voi auttaa.

13. Minun kansani on tehnyt kaksinkertaisen synnin: minut, elävän veden lähteen, he ovat hylänneet ja hakanneet itselleen vesisäiliöitä, särkyviä säiliöitä, jotka eivät pidä vettä.
17. Eikö tämä tule sinulle siitä, että hylkäät Herran, Jumalasi, kun hän tahtoo kuljettaa sinua [oikealla] tiellä?
18. Mitä menemistä sinulla nyt on Egyptiin juomaan Siihorin vettä? Ja mitä syytä sinulla on mennä Assuriin juomaan Eufratvirran vettä?
19. Oma pahuutesi tuottaa sinulle kurituksen, ja luopumuksesi saattaa sinut rangaistukseen. Niin tiedä ja näe, kuinka onnetonta ja katkeraa on se, että sinä hylkäät Herran, sinun Jumalasi, etkä minua pelkää, sanoo Herra, Herra Sebaot.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 09.07.2019 10:19

    Kuva

Totuuden pylväs ja perustus ja tunnustetusti suuri on jumalisuuden salaisuus: [Hän,] joka on ilmestynyt lihassa, vanhurskautunut Hengessä, näyttäytynyt enkeleille, saarnattu kansojen keskuudessa, uskottu maailmassa, otettu ylös kirkkauteen.

Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina jotkut luopuvat uskosta, seuraten villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
[Näiden] ulkokultaisten valheenpuhujien omatunto on turraksi poltettu.
1. kirje Timoteukselle 3:16 1Tim 4:1,2
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 10.07.2019 09:13

    Kuva

Jesaja 38
17. Onneksi muuttui minulle katkera murhe. Sinä rakastit minun sieluani, nostit sen turmion kuopasta, sillä sinä heitit kaikki minun syntini selkäsi taakse.
18. Eihän hauta sinua kiitä, ei kuolema sinua ylistä, Eivät hautaan vaipuneet pane toivoaan sinun totuuteesi.
19. Elävät, elävät sinua kiittävät, niin kuin minä tänä päivänä. Isä ilmoittaa lapsilleen sinun totuutesi ja uskollisuutesi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 11.07.2019 09:45

    Kuva

2. Mooseksen kirja 34
5. Herra astui alas pilvessä. Mooses asettui siellä hänen läheisyyteensä ja huusi Herran nimeä.
6. Herra kulki hänen ohitseen ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa.
7. Hän pysyy armollisena tuhansille, antaa anteeksi pahat teot, rikokset ja synnit, mutta ei jätä rankaisematta. Hän rankaisee oikeudenmukaisesti isien pahat teot lapsille ja lasten lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 12.07.2019 09:55

    Kuva

Jesaja 44
22. Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi kuin pilven ja syntisi kuin sumun. Käänny minun puoleeni, sillä minä olen lunastanut sinut.
23. Iloitkaa, te taivaat, sillä Herra sen tekee. Riemuitkaa, te maan syvyydet, puhjetkaa riemuun, te vuoret, metsä ja kaikki sen puut. Sillä Herra on lunastanut Jaakobin, kirkastaa itsensä Israelissa.
24. Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, joka on valmistanut sinut äidin kohdusta asti: Minä olen Herra, joka teen kaiken, joka yksin levitin taivaan, avarsin maan. Kuka oli minun kanssani?
25. Minä teen tyhjiksi ennustelijain merkit, osoitan taikurit tyhmiksi, panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Seuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron