Kirjoittaja Irene » 31.05.2014 12:17
"Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden. Ps 51:8"
Valkoisia valheita? Eikös ne valkoisetkin valheetkin ole v-a-l-h-e-i-t-a. Minä olen ollut tilanteessa jossa päästin suustani väärän tiedon, jouduin oikaiseen jälkeenpäin puheeni totuudenmukaiseksi.
Daavidin virsi. Herra, kuka saa vierailla sinun majassasi, kuka asua sinun pyhällä vuorellasi?
Se, joka vaeltaa nuhteettomasti, joka tekee vanhurskauden ja puhuu sydämessänsä totuutta; joka ei panettele kielellänsä, joka ei tee toiselle pahaa eikä saata lähimmäistään häväistyksen alaiseksi; joka halveksuu hylkiötä, mutta kunnioittaa niitä, jotka pelkäävät Herraa; joka ei valaansa riko, vaikka on vannonut vahingokseen; joka ei anna rahaansa korolle eikä ota lahjuksia viatonta vastaan. Joka näin tekee, hän ei ikinä horju. Ps15:1-5
Pyritään tekemään Taivaallisen Isämme tahto, niin emme eksy tänä pimeänä lopun aikana. Rakastetaan lähimmäisiämme. Tehdään sitä mikä hyvää on. Ei loukata, ei varasteta, ei sanota väärää todistusta lähimmäisistämme. He ovat Jumalalle rakkaita, yritetään osoittaa kaikille miten rakkaita he ovat, Isälle ja meille. Jumala joka tahtoo meille vain hyvää, on meitä ohjaava totuuden tuntemiseen, kun vain ojentaudumme Hänen sanansa mukaan. Meidän täytyisi kasvaa uskossamme, miten se käy jos ei ole opettajaa. Paavali varoi ettei laskisi toisen rakentamalle perustalle. Eikö meidänkin kuuluisi tehdä niin? Ei oteta toiselta ilman lupaa, vaan asioidaan kukin niillä omilla "leivisköillä". Näinkin on käynyt, että omitaan toisen "ideat" omiksi ja niillä mennään, kuin ne olisi omiamme. Tässä ei heikko uskova pääse kasvamaan jos häntä ei rohkaista itse asioimaan niillä "ideoilla". Tähän liittyen tuli eräälle veljelle ilmoitus, jonka tuon tähän loppuun. Vakavaa tekstiä, mutta Isän Rakkautta täynnä.
Profetia:Nämä sanat ovat vakaat ja todet, sanoo Herra sinun Jumalasi. Kuulkaa minua, te minun kansani. Olenko minä ihminen vai Jumala? Te kunnioitatte minua, niinkuin ihmistä kunnioitetaan.Missä on minun pelkoni/kunnioituksen? Te puhutte pahaa toinen toisistanne. Te sorratte ja laiminlyötte toinen toistanne. Te valehtelette, varastatte, ja käyttäydytte sopimattomasti. Te kannatte katkeruuttanne sydämissänne. Te pidätte halpana minun Sanani. Miten minun pitäisi teitä tuomita? Eikö se riitä, että te ihmiset väsytätte, kun te vielä minutkin itseenne väsytätte?
Oletteko unohtaneet, että vaikka minä olen armollinen Jumala, minä olen myös kiivas Jumala, ja minä valvon Sanaani toteuttaakseni sen? Sanassani minä annoin lupauksen vaimon siemenestä, Pojastani Jeesuksesta Kristuksesta. Minä lähetin Hänet ihmiseksi maan päälle, vain koska minä rakastan teitä, enkä tahdo, että yksikään teistä hukkuisi. Hän oli uskollinen kuolemaan asti, ja minä pyydän:kuulkaa Häntä! Hän on tullut teille iankaikkisen elämän aikaansaajaksi, jos vain olette Hänelle kuuliaiset. Hän on tie minun luokseni, ja Hän on myös ovi tälle tielle. Hän on elämä, ja Hänessä tekin löydätte elämän.
Antakaa siis minun Sanani tutkia itseänne, ja tehkää parannus itsekukin synneistänne. Olkaa raittiit ja valvokaa! Totisesti minä tulen pian. Aamen tule Herra Jeesus.
Toukokuu loppuu ja huomenna alkaa kesä.
Toivotan jokaiselle Jumalan siunamaa KESÄÄ!
Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.