Kirjoittaja Irene » 30.03.2016 19:05

Ilm. 3:2
Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.
------------------------------------------------------------------------------------------
Tämä sanoma ilmestys kirjasta on Sarteen seurakunnalle?,se on vakava sanoma ihmisille jotka ovat uskossa Jeesukseen?,sillä niin kuin tämän alussa sanotaan ensimäisessä jakeessa näin?,1 "Ja Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on ne Jumalan seitsemän henkeä ja ne seitsemän tähteä: Minä tiedän sinun tekosi: sinulla on se nimi, että elät, mutta sinä olet kuollut.
Sinulla on se nimi että elät?,mutta olet kuollut?,mitä tämä tarkoittaa?,se tarkoittaa seurakuntaa jolla on seurakunnan nimi joka on Jeesuksen oma?,mutta on kuitenkin kuollut?,on vain nimi?,mutta ei sisällä mitään enää?,se ei toimi niin kuin seurakunnan tulisi toimija?,sen tulisi vahvistaa heikkoja ja kuolevija elämän eri vaikeuksijen keskellä uskon elämästään?,ihmisijä jotka ovat seurakuntaakin,on unohtettu sinne jonnekkiin erillaisten syiten tähten?,mutta ne syyt ei ole oikeuttettuja unohtamaan heikkoja ja kuolevija ihmisijä?,ja sen tähten sanoo raamattu että, sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.
Miksi tänä päivänä niin useesti ihmiset seurakunnissa unohtetaan?,ja ne jotka jaksavat olla aktiivisija seurakunnan keskellä ovat tapetilla?,miksi ne heikoimat jätetään jonnekkiin unholaan?,miksi ei seurakunissa oteta enää yhteyttä ihmisiin ja mennä kotiin kysymään mitä sinulle veljeni ja sisareni kuuluu?,sinuva ei ole näkynyt aikoihin keskellänme ja siksi tulin kysymään koska kaipaanme sinuva!.
Tänään sanotaan syyksi että paimenella on niin paljon eri tehtävijä eikä siksi kerkii?,vanhinmistolla on niin paljon tehtävijä eikä kerkii ja seurakunnat on niin isoja että ei voi pitää yhteyttä enää ihmisiin niin kuin ennen vanhaan?,tämä on valetta ja itse petosta?,sillä alku seurakunilla oli jäsenijä monissa paikoissa tuhansija ja tuhansija ja he johtajat olivat asijoiten kärillä?,tiettätkö miksi?,koska ensinkin heidän sydänmensä oli täynnä Jumalan vaikuttamaa rakkautta?,rakkautta joka ei sallinut jättää yhtäkään tien sivuun?,ja heillä oli raamatullinen tärkeys järjestys asijoiten hoitossa?,tänään tämä tärkeys järjestys ei ole kohallaan!.
3 Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.
Tämä on vakavaa kirjoitusta raamatusta?,siinä kehoitetaan seurakuntaa tekemään parannusta?,siinä kerrotaan mitä seuraa jos enme valvo?,ystävät paljon puhutaan karismaattisuutesta ja erillaisista jotajuuteen liittyvistä asijoista,mutta tämä joka on tärkeenpää kuin mikään karismaattisuus tai muu ihmisen oman minän pönköttäminen?,on että paimenetkin kokisivat aidon Jumalan rakkauden sydänmissään, joka saa heidät liikkeelle niitten kuolevijenkin tähten, niitten jotka eivät ehkä ole ihmisten silmissä mitään!.
Olen huolissani asijoiten saamista vääristä käänteistä jota nään?,nään että ihmiset hylkäävät aidon ja todelisen Jumalan sanan opetuksen raukkauden aitosta olo tilasta ja sen vaikutuksista?,nään että monet muuttavat tuon Jumalan rakkauden aivan toiseksi mitä se ei ole?,siispä onko laittomuuten vaikutus näkyvissä jo seurakunnissakin ja sen johtajissa!.
En haluva missään nimessä haukkuva seurakuntija enkä niitten johtajia?,vaan herätellä siihen Jumalan tahtomaan tilaan jossa Jumalan voima ilmenee myöskin näillä aluveilla!.
Siunausta kaikille ja siunaan kaikkija seurakuntija ja sen johtajija ja toivon sydänmestäni heille kaikkija Jumalan viisautta ja rakuten kautta vaikuttavija tekoja!.
Jukka Taurunjärvi
Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.