Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 31.10.2019 08:36

Kuva

Matteus 9
4. Jeesus tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi: "Miksi te ajattelette pahaa sydämessänne?
5. Kumpi on helpompaa, sanoako: 'Sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi', vai sanoa: 'Nouse ja käy'?
6. Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" - hän sanoi halvatulle - "nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."
7. Mies nousi ja lähti kotiinsa.
10. Kun Jeesus sitten oli aterialla hänen kodissaan, sinne tuli myös monia publikaaneja ja [muita] syntistä, ja he aterioivat Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa.
11. Sen nähdessään fariseukset kysyivät hänen opetuslapsiltaan: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja [muiden] syntisten kanssa?"
12. Kun Jeesus sen kuuli, hän sanoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.
13. Menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä [parannukseen]."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 01.11.2019 08:01

Kuva

Matteus 11
27 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
30 Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 02.11.2019 09:42

Kuva

Roomalaiskirje 10
8. Mitä se sitten sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi." Tämä on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9. Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet herättänyt kuolleista, sinä pelastut.
10. Sillä sydämellä uskotaan vanhurskauteen, ja suulla tunnustaudutaan pelastukseen.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 04.11.2019 07:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 03.11.2019 10:06

Kuva

Sananlaskut 21
2 Kaikki miehen tiet ovat hänen omissa silmissään oikeat, mutta Herra tutkii sydämet.
3 Vanhurskauden ja oikeuden harjoittaminen on Herralle otollisempi kuin uhri.
21 Joka vanhurskauteen ja laupeuteen pyrkii, se löytää elämän, vanhurskauden ja kunnian.
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 04.11.2019 07:45

Kuva

Johannes 20
26. Kahdeksan päivän kuluttua hänen opetuslapsensa olivat taas huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssaan. Ovien ollessa lukittuina Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
27. Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso käsiäni. Ojenna kätesi ja pistä se kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskova."
28. Tuomas sanoi: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
29. Jeesus sanoi hänelle: "Sen johdosta, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
30. Jeesus teki opetuslastensa nähden paljon muitakin tunnustekoja, joista ei ole kirjoitettu tässä kirjassa.
31. Tämä ovat kirjoitettu, että te uskoisitte Jeesuksen olevan Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskoessanne olisi elämä hänen nimessään.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 05.11.2019 08:38

Kuva

Jesaja 51
1. Kuulkaa minua, te jotka pyritte vanhurskauteen, te jotka etsitte Herraa. Katsokaa kalliota, josta teidät on lohkaistu, ja kaivos-onkaloa, josta teidät on kaivettu.
4. Kuuntele minua, kansani, kuule minua, kansakuntani, sillä minusta lähtee opetus ja laki, ja minä panen oikeuteni valoksi kansoille.
5. Minun vanhurskauteni on lähellä, pelastukseni ilmestyy, minun käteni voima tuomitsee kansat. Minua odottavat merensaaret, ne panevat toivonsa minun vahvaan käteeni.
6. Nostakaa silmänne taivasta kohti ja katsokaa maata, joka on alhaalla. Taivaat katoavat kuin savu, maa hajoaa kuin vaate, ja sen asukkaat kuolevat kuin sääsket, mutta minun pelastukseni pysyy iäti, ja minun vanhurskauteni ei kukistu.
7. Kuulkaa minua, te jotka tunnette vanhurskauden, kansa, jonka sydämessä on minun lakini: älkää pelätkö ihmisten pilkkaa älkääkä kauhistuko heidän herjauksiaan.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 06.11.2019 07:34

Kuva

Matteus 12
46 Hänen vielä puhuessaan kansalle, katso, hänen äitinsä ja veljensä seisoivat ulkona, tahtoen häntä puhutella.
47 Niin joku sanoi hänelle: "Katso, sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat sinua puhutella".
48 Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?"
49 Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni!
50 Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 07.11.2019 08:31

Kuva

2. kirje Timoteukselle 4
1. Minä todistan sinulle vakavasti Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva elävät ja kuolleet, hänen ilmestymisensä ja hänen valtakuntansa kautta:
2. julista sanaa, astu esiin sopivaan ja sopimattomaan aikaan, nuhtele, varoita, ja kehota kärsivällisesti opettaen.
3. Tulee aika, jolloin he eivät suvaitse tervettä oppia, vaan omien halujensa mukaan haalivat korvasyyhyynsä itselleen opettajia.
4. He kääntävät korvansa pois totuudesta ja eksyvät taruihin.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 08.11.2019 08:26

Kuva

Daniel 12
1. Siihen aikaan nousee Miikael, suuri enkeliruhtinas, joka on kansasi lasten suojana. Se on oleva ahdistuksen aika, jollaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, aina siihen aikaan asti. Mutta niihin aikoihin pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka ovat kirjoitetut [elämän] kirjaan.
2. Monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iäiseen elämään, toiset häpeään ja iäiseen kauhuun.
10. Monia puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan. Mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä kukaan jumalaton ymmärrä tätä, viisaat taas ymmärtävät.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 09.11.2019 09:54

Kuva

Jesaja 46
9 Muistakaa entisiä ikiajoista asti, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole; minä olen Jumala, eikä ole minun vertaistani.
10 Minä ilmoitan alusta asti, mitä tuleva on, ammoisia aikoja ennen, mitä ei vielä ole tapahtunut; minä sanon: minun neuvoni pysyy, kaiken, mitä tahdon, minä teen.
11 Minä olen kutsunut kotkan päivänkoitosta, kaukaisesta maasta neuvopäätökseni miehen. Minkä olen puhunut, sen minä myös toteutan; mitä olen aivoitellut, sen minä myös teen.
12 Kuulkaa minua, te kovasydämiset, jotka olette kaukana vanhurskaudesta.
13 Minä olen antanut vanhurskauteni lähestyä, se ei ole kaukana; ei viivy pelastus, jonka minä tuon. Minä annan Siionissa pelastuksen, annan kirkkauteni Israelille.
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa