Kirjoittaja Irene » 16.08.2020 09:05

Luukas 12
1. Kansaa oli tällä välin kokoontunut tuhatmäärin, niin että he tallasivat toisiaan. Jeesus puhui ensiksi opetuslapsilleen: "Ennen kaikkea kavahtakaa fariseusten hapatusta, se on, ulkokultaisuutta.
2. Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
3. Sen tähden, kaikki, mitä te sanotte pimeässä, kuullaan päivänvalossa, ja mitä te puhutte korvaan seinien sisällä, se julistetaan katoilta.
4. Minä sanon teille, ystävilleni: älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät sen jälkeen voi tehdä mitään enempää.
5. Minä osoitan teille, ketä teidän on peljättävä: Peljätkää häntä [Jumalaa], jolla surmattuaan on valta syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, peljätkää Häntä.
6. Eikö viittä varpusta myydä kahteen kolikkoon? Jumala ei kuitenkaan ole unhottanut yhtäkään niistä.
7. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää peljätkö: Te olette suurempiarvoisia kuin monta varpusta.
8. Minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, hänet myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.
9. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, hänet kielletään Jumalan enkelien edessä.
Sananlaskut 28
13. Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon.
14. Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla, mutta sydämensä paaduttava, lankeaa onnettomuuteen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.