Jumalan Sanaa Huhtikuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.04.2022 07:04

Kuva

Jes.12:1. Sinä päivänä sinä sanot: "Minä kiitän sinua, Herra! Sinä olit minuun vihastunut, mutta vihasi asettui, ja sinä lohdutit minua.
2. Jumala on minun pelastukseni. Minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun voimani ja ylistysvirteni, hän on pelastanut minut."
3. Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 14.04.2022 07:51

Kuva

Roomalaiskirje 8
8. Turmeltuneen luontonsa hallitsemat eivät voi olla Jumalalle otollisia.
9. Mutta te ette ole turmeltuneen luontonne hallitsemia, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä.
Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.
10. Jos Kristus on teissä, niin langennut luonto tosin on kuollut synnin tähden, mutta Henki on elämä vanhurskauden tähden.
11. Jos siis Jumalan Henki asuu teissä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen,
on tekevä eläväksi myös teidän kuolevaiset ruumiinne teissä asuvan Henkensä kautta.
12. Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme turmeltuneelle luonnollemme, elääksemme sen mukaan.
13. Jos te elätte turmeltuneen luontonne mukaan, teidän on kuoltava.
Mutta jos te Hengellä kuoletatte turmeltuneen luontonne teot, te saatte elää.
14. Kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat näet Jumalan lapsia.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2022 09:19

Kuva

2.Tim.4:1. Minä todistan sinulle vakavasti Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä,
joka on tuomitseva elävät ja kuolleet, hänen ilmestymisensä ja hänen valtakuntansa kautta:
2. julista sanaa, astu esiin sopivaan ja sopimattomaan aikaan, nuhtele, varoita, ja kehoita kärsivällisesti opettaen.
3. Tulee aika, jolloin he eivät suvaitse tervettä oppia, vaan omien halujensa mukaan haalivat korvasyyhyynsä itselleen opettajia.
4. He kääntävät korvansa pois totuudesta ja eksyvät taruihin.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 16.04.2022 08:07

Kuva

2. Korinttolaiskirje 13
4 Sillä vaikka hänet ristiinnaulittiin, kun hän oli heikko, elää hän kuitenkin Jumalan voimasta;
olemmehan mekin hänessä heikot, mutta me elämme hänen kanssaan Jumalan voimasta teitä kohtaan.
5 Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne.
Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.
11 Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä,
eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
14 Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 17.04.2022 08:28

Kuva

Joosua 24
14 Niin peljätkää nyt Herraa, palvelkaa häntä nuhteettomasti ja uskollisesti ja poistakaa ne jumalat,
joita teidän isänne palvelivat tuolla puolella virran ja Egyptissä, ja palvelkaa Herraa.
15 Mutta jos pidätte pahana palvella Herraa, niin valitkaa tänä päivänä, ketä tahdotte palvella, niitäkö jumalia,
joita teidän isänne palvelivat tuolla puolella virran, vai amorilaisten jumalia, niiden, joiden maassa te asutte.
Mutta minä ja minun perheeni palvelemme Herraa."
16 Silloin kansa vastasi ja sanoi: "Pois se, että me hylkäisimme Herran ja palvelisimme muita jumalia!
17 Sillä Herra on meidän Jumalamme, hän, joka johdatti meidät ja meidän isämme pois Egyptin maasta,
orjuuden pesästä, ja joka teki meidän silmiemme edessä suuret tunnusteot ja aina varjeli meitä sillä tiellä, jota me vaelsimme,
ja kaikkien niiden kansojen keskellä, joiden kautta me kuljimme.
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 18.04.2022 08:13

Kuva

Jeremia 2
8. Papit eivät kysyneet: 'Missä on Herra?' Lainkäyttäjät eivät minua tunteneet, ja paimenet luopuivat minusta.
Profeetat ennustivat Baalin nimissä ja seurasivat epäjumalia, jotka eivät voi auttaa.

13. Minun kansani on tehnyt kaksinkertaisen synnin: minut, elävän veden lähteen,
he ovat hylänneet ja hakanneet itselleen vesisäiliöitä, särkyviä säiliöitä, jotka eivät pidä vettä.
17. Eikö tämä tule sinulle siitä, että hylkäät Herran, Jumalasi, kun hän tahtoo kuljettaa sinua [oikealla] tiellä?
18. Mitä menemistä sinulla nyt on Egyptiin juomaan Siihorin vettä? Ja mitä syytä sinulla on mennä Assuriin juomaan Eufratvirran vettä?
19. Oma pahuutesi tuottaa sinulle kurituksen, ja luopumuksesi saattaa sinut rangaistukseen.
Niin tiedä ja näe, kuinka onnetonta ja katkeraa on se, että sinä hylkäät Herran, sinun Jumalasi, etkä minua pelkää, sanoo Herra, Herra Sebaot.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 19.04.2022 07:04

Kuva

1. Korinttolaiskirje 15
1. Veljet, minä palautan teidän mieliinne sen evankeliumin, mitä teille julistin, minkä te myöskin olette ottaneet vastaan ja missä olette pysyneet.
2. Sen kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni sellaisena kuin minä sen teille julistin, ellette ole turhaan uskoneet.
3. Minä annoin teille tiedoksi ennen kaikkea sen, minkä itse olin saanut: Kristus kuoli meidän syntiemme tähden kirjoitusten mukaan.
4. Hänet haudattiin, hän nousi kuolleista kolmantena päivänä kirjoitusten mukaan
19. Jos olemme panneet toivomme Kristukseen vain tämän elämän ajaksi, me olemme säälittävämpiä kuin ketkään muut ihmiset.
20. Mutta nyt Kristus on herätetty kuolleista esikoisena kuoloon nukkuneista.
21. Kun kerran kuolema on tullut ihmisen kautta, myös kuolleiden ylösnousemus on tullut ihmisen kautta.
22. Kuten kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa.
23. mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 20.04.2022 07:11

Kuva

1. Pietarin kirje 1
16 On näet kirjoitettu: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä."
17 Jos Isänänne kutsutte avuksi Häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin tekojen* mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika.
18 Tiedätte, ettette ole katoavaisella, hopealla tai kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne,
19 vaan Kristuksen kalliilla verellä, niin kuin virheettömän ja tahrattoman karitsan.
20 Hän oli tosin ennalta tunnettu ennen maailman perustamista, mutta on viimeisinä aikoina ilmoitettu teitä varten,
21 jotka Hänen ansiostaan uskotte Jumalaan, joka herätti Hänet kuolleista ja antoi Hänelle kirkkauden, niin että uskonne ja toivonne kohteena on Jumala.
22 Koska olette (Hengen avulla) puhdistaneet sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljesrakkauteen, niin rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
23 te, jotka olette uudestisyntyneet ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä Jumalan elävän ja (iäti) pysyvän sanan avulla
Toivo Koilo
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 21.04.2022 08:05

Kuva

Johannes 6
37. Jokainen, jonka Isä antaa minulle, tulee minun luokseni, ja luokseni tulevaa minä en aja pois.
39. Ja Lähettäjäni tahto on, etten kadota ainoaakaan niistä, jotka Hän on antanut minulle, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
40. Isäni tahto on, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
44. Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, vedä häntä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
47. Totisesti minä sanon teille: sillä joka uskoo, on iäinen elämä.
63. Henki yksin tekee eläväksi. Liha ei hyödytä mitään. Ne sanat, mitkä minä olen puhunut teille, ovat Henki ja elämä.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 22.04.2022 08:15

Kuva

Ylistäkää Herraa, meidän Jumalaamme, kumartukaa hänen jalkojensa astinlaudan eteen. Hän on pyhä.
Palvelkaa Herraa iloiten, tulkaa hänen kasvojensa eteen riemuiten.
Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät luonut, ja hänen me olemme, hänen kansansa ja hänen laitumensa lampaat.
Käykää hänen porteilleen kiittäen, hänen esipihoilleen ylistystä laulaen. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeään.
Sillä Herra on hyvä. Hänen armonsa pysyy iäti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S Ps.99:5 100:2-5
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa