Jumalan Sanaa Toukokuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.05.2022 07:28

Kuva

Job 28
12 Mutta viisaus-mistä se löytyy, ja missä on ymmärryksen asuinpaikka?
13 Ei tunne ihminen sille vertaa, eikä sitä löydy elävien maasta.
20 Mistä siis tulee viisaus ja missä on ymmärryksen asuinpaikka?
23 Jumala tietää tien sen luokse, hän tuntee sen asuinpaikan.
24 Sillä hän katsoo maan ääriin saakka, hän näkee kaiken, mitä taivaan alla on.
25 Kun hän antoi tuulelle voiman ja määräsi mitalla vedet,
26 kun hän sääti lain sateelle ja ukkospilvelle tien,
27 silloin hän sen näki ja ilmoitti, toi sen esille ja sen myös tutki.
28 Ja ihmiselle hän sanoi: 'Katso, Herran pelko-se on viisautta, ja pahan karttaminen on ymmärrystä'."
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 28.05.2022 07:32

Kuva

1. Korinttolaiskirje 4
3 Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeusistuin. En itsekään tuomitse itseäni.
4 Tosini minulla ei ole mitään tunnollani, mutta en minä sillä ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.
5 Älkää siis tuomitko ennennenaikaisesti, ennen kuin Herra tulee.
Hän on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten ajatukset. Silloin kukin saa kiitoksen Jumalalta.
6 Tämän olen, veljet, teidän tähtenne sovittanut itseeni ja Apollokseen, että meistä oppisitte tämän:
"Ei yli sen, mikä on kirjoitettu", ettette pöyhkeillen asettuisi kuka kenenkin puolelle toista vastaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 29.05.2022 08:10

Kuva
Markus 16
14. Jeesus ilmestyi vihdoin myös niille yhdelletoista heidän ollessaan aterialla.
Hän nuhteli heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseena.
15. Hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16. Uskoon tullut ja kastettu on pelastuva, mutta epäuskoisena pysynyt tuomitaan kadotukseen.

Room 1:16. Minä en häpeä evankeliumia, sillä se on Jumalan voima jokaiselle uskovalle pelastukseksi,
juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
17. Siinä näet Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, kuten on kirjoitettu: "Vanhurskas on elävä uskosta."
18. Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa.
19. Se, mitä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan, sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 30.05.2022 07:02

Kuva

Roomalaiskirje 12
1. Jumalan armahtavan laupeuden kautta minä kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi. Tämä on teidän järkevä jumalanpalveluksenne.
2. Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää, otollista ja täydellistä.
3. Minulle annettun armon kautta sanon teille jokaiselle, ettei pidä ajatella itsestään enempää kuin on aihettaajatella, vaan pitäkää ajatuksenne kohtuuden rajoissa sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
4. Kuten meillä yhdessä ruumiissa on monta jäsentä, mutta kaikilla jäsenillä ei ole sama tehtävä,
5. niin me, vaikka meitä on monta, olemme Kristuksessa yksi ruumis, ollen kukin toistemme jäseniä.
18. Jos on mahdollista, ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien kanssa.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 31.05.2022 07:10

Kuva

2. kirje Timoteukselle 1
7. Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja raittiuden hengen.
8. Älä siis häpeä todistusta Herrastamme äläkä minua, hänen vankiaan. Kärsi kanssani vaivaa evankeliumin tähden sen mukaan kuin Jumala antaa voimaa.
9. Hän on pelastanut ja kutsunut meidät pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman suunnitelmansa ja armonsa mukaan. Se oli annettu meille Kristuksessa Jeesuksessa ennen aikojen alkua,
10. mutta on nyt saatettu ilmi Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta. Hän on kukistanut kuoleman ja touonut valoon elämän ja katoamattomuuden evankeliumin välityksellä.
11. Sen julistajaksi, apostoliksi ja opettajaksi minut on asetettu.
12. Siksi minä myös näitä kärsin, enkä sitä häpeä. Minä tunnen Hänet, johon uskon, ja olen varma siitä, että hän kykenee siihen [kuolemani] päivään asti säilyttämään sen, mitä minulle on uskottu.
13. Pidä esikuvinasi minulta kuulemasi terveelliset opetukset uskossa ja rakkaudessa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
14. Säilytä sinulle uskottu hyvä meissä asuvan Pyhän Hengen kautta.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa